پایان فیلمبرداری سریال «پوست شیر»

فیلمبرداری سریال «پوست شیر» ساخته برادران محمودی به پایان رسید.
تصویر پایان فیلمبرداری سریال «پوست شیر»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی فیلم نت، فیلمبردای سریال پوست شیر که از چهارم دی امسال جلوی دوربین رفته بود، در نهایت دیروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ در لوکیشنی در تهران به پایان رسید.

پخش فصل سوم و پایانی سریال پوست شیر از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در پلتفرم فیلم‌نت آغاز شده است و تا پایان فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

کارگردانی این سریال برعهده جمشید محمودی است که سابقه ساخت فیلم‌هایی همچون چند مترمکعب عشق و شکستن همزمان بیست استخوان را در کارنامه خود دارد.

پوست شیر اولین تجربه محمودی در شبکه نمایش خانگی است. فیلمنامه این سریال را محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند و توسط نوید محمودی تهیه شده است.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال پوست شیر داستان نعیم را روایت می‌کند که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده است، اما پس از رهایی و دیدار با فرزندش، دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

به‌ تازگی پخش قسمت دوم از فصل سوم و پایانی این سریال با واکنش مثبت بسیاری از مخاطبان روبه‌رو شد. با پخش این قسمت، سریال پوست شیر به ترند اول توییتر فارسی تبدیل شد ضمن اینکه طبق آمار منتشرشده از سوی پلتفرم فیلم‌نت، در روز اول عرضه قسمت دوم از فصل سوم این سریال بیش از ۲ میلیون بیننده این قسمت را تماشا کردند که یک رکورد محسوب می‌شود.

سریال پوست شیر هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ۸ صبح به‌طور اختصاصی از طریق پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

467781