«وان پیس» به نمایش خانگی آمد

سریال «وان پیس» به تهیه‌کنندگی استیون مائدا و مت اوونز با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

تصویر «وان پیس» به نمایش خانگی آمد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی، پلتفرم تماشاخونه مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و این روزها سریال «وان پیس» یکی از آثاری است که در این پلتفرم قابل مشاهده است.

«وان پیس» یک مجموعه لایو اکشن تلویزیونی در ژانر کمدی و ماجراجویانه محصول ۲۰۲۳ کشور انگلستان به عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های انیمه لایو اکشن معرفی شده که در هشت قسمت برای نتفلیکس ساخته شده است. استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال های Lost ،C.S.I. Miami وThe X-Files، به‌همراه مت اوونز، نویسنده‌ سریال Luke Cage به‌عنوان شورانر (تهیه‌کننده‌های اجرایی) در این سریال حضور دارند.

سریال لایو اکشن «وان پیس» که اقتباسی از مانگایی (کتاب‌های مصور ژاپنی) با همین نام اثر ائیچیرو اودا است، درباره دنیای پرماجرای دریانوردی است که یک کاپیتان دزد دریایی جوان به همراه دار و دسته‌اش قدم به عرصه دریا می‌گذارد تا عنوان پادشاه دزدان دریایی را به دست آورد و گنج افسانه‌ای موسوم به «وان پیس» را پیدا کند.

هر ۲ قسمت از این سریال هشت قسمتی را مارک جابست، تیم ساوتهام، اما سالیوان و جوزف کوبوتا ولادیکا کارگردانی کرده‌اند. ایناکی گودوی، امیلی راد، مکنیو، جیکوب رومرو، تاز اسکایلر، مورگان دیویس، آیدان اسکات، جف وارد، کریگ فایربراس، مک‌کینلی بلچر و پیتر گادیوت از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. احتمال ساخت فصل دوم این سریال هم بسیار زیاد است.

سریال «وان پیس» که امتیاز ۸.۵ را در سایت IMDb به دست آورده در هشت قسمت به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم تماشاخونه قابل مشاهده است.

510699