نمایشگاه «رؤیا و خیال» در واپسین روزهای سال

فرهنگسرای بهمن میزبان نمایشگاهی با عنوان «رؤیا و خیال» تا پایان سال جاری است.
تصویر نمایشگاه «رؤیا و خیال» در واپسین روزهای سال

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در نمایشگاه «رؤیا و خیال» تعداد ۸۰ تابلو اثر نقاشی با تکنیک‌های رنگ روغن (آکریلیک) سیاه قلم، اکولین و دیجیتال آرت، جلوه‌های زیبای هنر نقاشی روی بوم را به گونه‌ای جذاب و خلاقانه به تصویر کشیده است.

آثار هنرمندان جوان زهرا شکری متولد مهر ماه ۱۳۷۴ دارای مدرک تحصیلی لیسانس معماری، سارا آخرتی متولد بهمن ماه ۱۳۷۳ با مدرک تحصیلی لیسانس میکروبیولوژی و الهام چلنگر متولد تیر ماه ۱۳۶۰ با مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات فارسی، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه نقاشی «رؤیا و خیال» همزمان با مراسم افتتاحیه از ساعت ۱۴ روز سه شنبه نهم اسفند در گالری فرهنگسرای بهمن آغاز و تا ۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت و قرار است در روزهای سه شنبه ۱۶ و چهارشنبه ۲۴ اسفند با حضور هنرمندان صاحب اثر دو کارگاه هنری در کنار هنرجویان و مشتاقان هنر نقاشی، در محل برپایی این نمایشگاه برگزار کند.

علاقه مندان برای بازدید از آثار ارائه شده در این نمایشگاه می‌توانند همه روزه به نشانی بزرگراه نواب جنوب، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، گالری فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند.

465282