بارش برف و باران در ۷ استان/ خیزش گرد و غبار در این مناطق!

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران، خیزش گرد و خاک و کاهش نسبی دما در نقاط مختلف کشور از امروز تا پایان هفته خبر داد.
تصویر بارش برف و باران در ۷ استان/ خیزش گرد و غبار در این مناطق!

به گزارش سایت خبری پرسون، سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد که امروز (۹ اسفند) در مناطقی از جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و خراسان جنوبی بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه (۱۰ اسفند) در بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش ادامه خواهد داشت و پنجشنبه (۱۱ اسفند) در این نواحی ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.

جمعه در نواحی شمال غرب و شنبه در نواحی شمال غرب، غرب و استان‌های واقع بر دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز در نواحی جنوب شرق کشور کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی ۲ روز آینده در سواحل دریای خزر روند افزایشی دما و پنجشنبه کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده

آسمان تهران فردا (۱۰ اسفند) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد ملایم همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه (۱۱ اسفند) کمی ابری به تدریج افزایش ابر و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

465172