افتتاح بیمارستان جدید شهدای تجریش

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: بیمارستان جدید شهدای تجریش هفته آینده به طور رسمی افتتاح می شود.
تصویر افتتاح بیمارستان جدید شهدای تجریش

به گزارش سایت خبری پرسون، بهروز رحیمی، به همراه علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از بخش‌های مختلف پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش بازدید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در حاشیه این بازدید گفت: امروز از یک ابر پروژه درمانی کشور بازدید کردیم که قابلیت و سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی را برای نظام سلامت ایجاد می‌کند.

وی ایجاد چنین پروژه‌ای را در این برهه زمانی در این منطقه از شهر تهران کاری بسیار بزرگ عنوان کرد.

رحیمی پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش را یکی از ۳۱۰۰ تخت بیمارستانی در حال افتتاح کشور برشمرد که آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه‌های تخصصی این پروژه هم اکنون نیز در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند، گفت: این پروژه ملی از ارزش بالایی برخوردار است و هفته آینده با حضور رئیس جمهور رسماً افتتاح می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه در استان تهران ۹۳۶۰ تخت بیمارستانی در دست ساخت داریم، افزود: یکی از مشکلات استان تهران فرسوده بودن بیمارستان‌ها بود که با برنامه‌ریزی های انجام شده، بهره برداری از تخت‌های مذکور می‌تواند مشکلات درمانی ساکنان تهران را رفع کند.

به گفته وی، ۳۱۰۰ تخت بیمارستانی تا پایان امسال آماده افتتاح و بهره برداری است که از جمله آنها می‌توان به پروژه‌های بیمارستان شهدای تجریش، مهدی کلینیک، فردیس کرج و همچنین بیمارستان تازه تأسیس الغدیر بومهن اشاره کرد.

رحیمی در این برنامه از بخش‌های مختلف این پروژه عظیم ملی بازدید نظیر هلی پورت انتقال هوایی بیماران اورژانس، طبقات ۱۱ گانه بیمارستان، اورژانس، بخش‌های ویژه، وضعیت انشعابات آب، برق، گاز و تأسیسات موتورخانه و ژنراتورهای برق مجموعه و دستگاه‌های اکسیژن ساز و…، بازدید کرد.

منبع: مهر

463924