وضعیت تورمی را کنترل می‌کنیم

رئیس جمهور گفت: با مشارکت مردم هیچ مشکلی غیرقابل حل نیست و به رهبری و مردم عزیز کشورمان عرض می‌کنیم که وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد.
تصویر وضعیت تورمی را کنترل می‌کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، سید ابراهیم رییسی در دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب تاکید کرد: دولت و مسئولان حل مشکلات اقتصادی و علاج تورم را وظیفه خود می‌دانند.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آن را زمینه ساز مضاعف شدن مسوولیت مسوولان برشمرد و گفت: مردم برای چندمین بار امتحان خودشان را خوب پس دادند.

رییس جمهور در ادامه یادآورشد: نوبت مسوولین است که در لبیک پیام رهبر فرزانه انقلاب در جهت رفع مشکلات وتنگناها تلاش کنند.

وی تاکید کرد: در این فتنه‌های اقتصادی هم با کمک مردم انشاءالله از این شرایط عبور خواهیم کرد.

در ابتدای این دیدار، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در سخنانی با بیان اینکه فلسفه بعثت، انسان‌سازی و جامعه‌سازی قرآنی است، گفت: پس از انقلاب اسلامی دشمنان همچون صدر اسلام با جنگ نظامی، اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی مقابل ملت ما صف‌آرایی کرده‌اند اما مردم ایران با استقامت مثال‌زدنی خود انواع توطئه‌های سلطه‌گران را ناکام گذاشته‌اند.

رئیسی با قدردانی از حماسه‌سازی اخیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، آن را مسئولیتی مضاعف برای کلیه دست‌اندرکاران مسائل کشور برشمرد و تأکید کرد: این حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهم بسیار برای ما مسئولین موجب خوشحالی و مسئولیت آور است. حال که مردم برای چندمین بار امتحان خود را خوب پس دادند، نوبت مسئولین است که در لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جهت رفع مشکلات و تنگناها تلاش کنیم. با مشارکت مردم هیچ مشکلی غیرقابل حل نیست و به رهبری و مردم عزیز کشورمان عرض می‌کنیم که وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد.

رئیسی تصریح کرد: در این فتنه‌های اقتصادی هم حتماً مسئولین با کمک مردم عزیز از این وضعیت و شرایط ان‌شاءالله به سلامت عبور خواهیم کرد. تردید ندارم که ملت عزیزمان در صحنه هستند و مسائل ارزی و مشکلات معیشتی و وضعیت تورمی را کنترل خواهیم کرد و هم شرایط را ان‌شاءلله کاهشی خواهیم کرد.

وی با اشاره به محاسبات غلط دشمنان درباره ملت ایران از جمله در حوادث پاییز گذشته، تصریح کرد: غربی‌ها تا دیروز مدعی دنبال کردن توافق بودند اما وقتی ناچار به پذیرش خواسته‌های به حق مردم ایران شدند، با آغاز اغتشاشات میز مذاکره را ترک کردند و با روی آوردن به آشوب، گفتند ادامه کار را در خیابان دنبال می‌کنیم اما جمهوری اسلامی ایران با حضور عزتمندانه و سازنده در مجامع بین‌المللی، منافع ملت را استیفا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

463350