عضو شورای شهر تهران؛

شهرداری تهران باید ماشین آلات برف روبی خود را بهبود ببخشد

مهدی پیرهادی با اشاره به بارش برف بی سابقه در روزهای اخیر در تهران گفت: شهرداری تهران باید ماشین آلات تخصصی خود را بهبود ببخشد و از همین اکنون باید برای تجهیزات برف روبی سال آینده اقدام کند.
تصویر شهرداری تهران باید ماشین آلات برف روبی خود را بهبود ببخشد

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران ۷۳۳ کیلومتر است گفت: تهران به دلیل شرایط کوهپایه‌ای که دارد دمای متفاوتی را تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: برفی که روز پنجشنبه بارید از جمله برف‌های بی سابقه بود و البته دارای نواقصی بود و علت آن هم این بود که انسجام کاملی میان تقسیم کارها صورت نگرفته بود.

پیرهادی گفت: البته در برف روز یکشنبه مردم از سفرهای غیر ضروری خود پرهیز کردند و از زنجیر چرخ استفاده کردند و بر همین اساس شاهد شرایط بهتری بودیم.

عضو شورای شهر تهران ضمن تشکر از نیروهای خدمات شهری گفت: با توجه به تلاش نیروهای خدمات شهری شاهد بهبود شرایط برف روبی در تهران بودیم و هزار و ۷۳۳ ماشین آلات برف روبی بودیم و البته شهرداری تهران باید ماشین آلات تخصصی خود را بهبود ببخشد و از همین اکنون باید برای تجهیزات برف روبی سال آینده اقدام کرد.

منبع: مهر

462791

سازمان آگهی های پرسون