راه اندازی دانشکده هنر هرمزگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دانشکده هنر با همکاری دانشگاه‌های اصفهان و تهران به زودی با پیگیری استاندار راه‌اندازی می‌شود.
تصویر راه اندازی دانشکده هنر هرمزگان

به گزارش سایت خبری پرسون، احسان کامرانی شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری امسال افزود: راه‌اندازی دانشکده هنر هرمزگان با همکاری دانشگاه‌های اصفهان و تهران و طی تفاهمنامه چند جانبه است.

وی ادامه داد: راه اندازی دانشکده هنر نقش مهمی در شناسایی و شکوفایی استعدادهای هنری استان خواهد داشت و هرمزگان در این بخش ظرفیت های ویژه ای دارد.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی اضافه کرد: پیشرفت تمامی کشورهای توسعه یافته مرهون نیروی انسانی متخصص آنهاست و می توان ژاپن را به عنوان یکی از مصادیق کشورهای کم بهره از منابع طبیعی و سرشار از نیروی انسانی متخصص دانست.

کامرانی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متخصص و توانمند جامعه دارد و ضروری است با برنامه ریزی، بستری فراهم کند تا دانش آموزان و دانشجویان تراز انقلاب اسلامی و تمدن کشور وارد جامعه شوند.

معاون استاندار یادآور شد: آموزش و پرورش استان با وجود تمامی محدودیت ها، منابع و امکانات، با روحیه جهادی و ایثارگرانه امور آموزشی استان را پیش می برد که قابل قدردانی است.

منبع: ایرنا

462534