ترافیک پرحجم در مرزها / نگرانی پلیس از بازگشت زائران اربعین

رئیس پلیس راهور فراجا از ترافیک در راه بازگشت زائران از مرزهای ششگانه خبر داد.
تصویر ترافیک پرحجم در مرزها / نگرانی پلیس از بازگشت زائران اربعین

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه فراجا که در حال حاضر در مرز شلمچه حضور دارد، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مرزهای ششگانه اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک پرحجم و روان را در مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه راهور فراجا تصریح کرد: وضعیت ترافیکی در شهر مهران در محدوده‌های ورودی مهران و تونل آزادی در برخی مقاطع نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سبقت و سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب‌آلودگی و عجله و شتاب از مهم‌ترین عوامل وقوع تصادفات است، از رانندگان درخواست کرد با رعایت قوانین و مقررات رانندگی کرده و بعد از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

سردار مؤمنی با اعلام کاهش تصادفات فوتی از ابتدای اجرای طرح اربعین تاکنون، به نگرانی پلیس در خصوص بازگشت زائران اربعین حسینی از مرزها با حالت خستگی و خواب‌آلودگی اشاره و بیان داشت:‌ زائران اربعین بعد از بازگشت از عراق بدون اینکه استراحتی کنند، سوار خودروهای خود شده و برای رسیدن به شهر و خانه خود عجله دارند که متأسفانه شاهد افزایش واژگونی خودروها به علت خستگی و خواب‌آلودگی هستیم.

رئیس پلیس راه راهور فراجا به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: بعد از وارد شدن به مرزهای کشور در وهله اول استراحت کرده و بعد از خواب و استراحت کافی اقدام به رانندگی کنند؛ همچنین در هنگام رانندگی یکی از سرنشینا خودرو حتما بیدار باشد تا خدایی ناکرده راننده خوابش نبرد و حادثه‌ای به وقوع نپیوندد.

منبع: همشهری آنلاین

509177