صلاحیت تک کاندیدای انتخابات پیش روی فدراسیون شمشیربازی تایید شد

فدراسیون شمشیربازی به زودی با تشکیل مجمع انتخاباتی و بر اساس نتیجه رای گیری در آن وارد دوره جدید مدیریتی خود می شود.
تصویر صلاحیت تک کاندیدای انتخابات پیش روی فدراسیون شمشیربازی تایید شد

به گزارش سایت خبری پرسون، این مجمع انتخاباتی ۲۶ بهمن ماه تشکیل می شود و علیرضا پورسلمان تک کاندیدای آن به حساب می آید. او که از ۳۱ شهریورماه متصدی سرپرستی این فدراسیون شد تاییدیه صلاحیت خود را برای ورود به انتخابات از مراجع ذی صلاح دریافت کرده است.

بنابراین برای برگزاری سروقت انتخابات فدراسیون شمشیربازی هیچ عذر و بهانه ای نیست و این انتخابات باید طبق برنامه از پیش اعلام شده ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه هفته آینده (۲۶ بهمن ماه) در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

قرار است محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ریاست مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی را بر عهده داشته باشد. این مجمع انتخاباتی ۵۱ عضو دارد.

انتخابات فدارسیون شمشیربازی در حالی با حضور تنها یک کاندیدا برگزار خواهد شد که طی سال های اخیر فضل الله باقرزاه به صورت متوالی ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت. سومین دوره ریاست او ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان رسید. وی سه روز بعد (۲۸ اردیبهشت ماه) سرپرست فدراسیون شد و تا زمانیکه وزیر ورزش برای پورسلمان حکم سرپرستی صادر کرد این مسئولیت را بر عهده داشت.

باقرزاده امیدوار بود که بتواند ورود دوباره به انتخابات فدراسیون شمشیربازی داشته باشد و حتی در نخستین مرحله نام نویسی از کاندیداها که سال گذشته انجام شد هم اقدام به ثبت نام کرد اما بر اساس اساسنامه جدید و مجاز بودن افراد به تنها سه دوره ریاست، نتوانست مجوز لازم را بگیرد.

منبع: مهر

461444