فضل اله باقرزاده:

نقدها را می پذیریم

رییس فدراسیون شمشیربازی درباره عملکرد ضعیف تیم ایران در المپیک گفت: درست است که سابریست ها باختند اما قشنگ بازی کردند و مردم راضی هستند البته نقد هم به ما وارد است و نقدها را می پذیریم.
تصویر نقدها را می پذیریم

به گزارش سایت خبری پرسون، فضل اله باقرزاده درباره برنامه‌ی تیم سابر پس ازالمپیک توکیو، بیان کرد: تیم سابر ایران امید کسب مدال بود و ما هم به همین شکل نگاه می کردیم به هر حال ورزش است از این قبیل اتفاقات در ورزش رخ می‌دهد اکنون که دیگر المپیک تمام شده است، باید برای تیم سابر برنامه‌ریزی داشته باشیم چون یک سال دیگر بازی های آسیایی را در پیش داریم. سابریست ها با برنامه بهتر و با انگیزه بیشتر در بازی‌های آسیایی خواهند درخشید. حتی برای کسب مدال طلای بازی های آسیایی می جنگند. پیمان فخری سرمربی سابر چهارشنبه به ایران می‌رسد و پس از چند روز استراحت با او جلسه خواهیم داشت تا برنامه‌هایش را برای بازی های آسیایی ارائه کند. همچنین مدیر فنی ‌تیم های سابر هم انتخاب می‌شود.

رییس فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تیم سابر بتواند شکست در المپیک توکیو را پشت سر بگذارد مانند قبل بتواند منسجم برگردد، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد این طور خواهد بود و در این مورد هیچ شکی نداشته باشید. غیر از پاکدامن و عابدینی دو شمشیرباز دیگر تیم، تجربه حضور در المپیک را نداشتند اما الان با انگیزه بیشتری آماده بازگشت به رقابت ها می شوند. اعضای تیم با تمام وجود بر می‌گردند. درست است که سابریست ها باختند اما قشنگ بازی کردند و مردم راضی هستند البته نقد هم به ما وارد است و نقدها را می پذیریم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه با محمد رهبری صحبتی داشته اید که چرا مانند بخش انفرادی نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد، تصریح کرد: محمد رهبری از شمشیربازان تراز اول دنیا است. رهبری توانست بازیکن فرانسه که نفر شش جهان است را شکست دهد. الان شاید سابریست ها به علت شکست، مدتی دچار مشکل شوند اما بلافاصله بر می‌گردند و ما هم باید انگیزه های لازم را برایشان مهیا کنیم تا جایگاه خود را حفظ کنند. جام جهانی ها شروع شود، سابریست ها آماده بازگشت به رقابت ها می شوند.

باقرزاده در مورد برنامه دیگر اسلحه ها تاکید کرد: دو روز پیش با سرمربی فلوره جلسه داشتیم و برنامه شش ماه خود را ارائه کرد و اگر مشکلی پیش نیاید ما اعزام به مسابقات ترکیه و ازبکستان خواهیم داشت همچنین درخواست برگزاری اردوی مشترک با کشورهای خارجی نظیر روسیه را داشت که ما موافقت کردیم منوط به اینکه شرایط کرونا اجازه برگزاری این اردوی مشترک را بدهد. هفته آینده سرمربی ملی اپه مشخص می‌شود. رده‌های مختلف هر کدام یک سرمربی جدا خواهند داشت.

منبع: ایسنا

331032