تحلیلگر مشهور بازار:

بیت کوین در ابتدای یک روند صعودی بزرگ قرار دارد

تک‌دو (TechDev)، تحلیلگر ناشناس و مشهور بازار ارزهای دیجیتال، به ۴۰۶۰۰۰ دنبال‌کننده خود در توییتر گفته است که به نظر او قیمت بیت کوین از چرخه جهانی دلار تأثیر می‌گیرد.
تصویر بیت کوین در ابتدای یک روند صعودی بزرگ قرار دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از دیلی‌هودل، تک‌دو برای توضیح دیدگاه خود نموداری را منتشر کرده است که اوارق قرضه ده‌ساله چین (CN10Y) و شاخص دلار آمریکا (DXY) را به تصویر می‌کشد.

او همچنین به این نکته اشاره کرده که شاخص مکدی (MACD) در نمودار ماهانه بیت کوین صعودی شده است.

تک‌دو در این باره گفته است: وقتی نقدینگی جریان پیدا می‌کند، بیت کوین هم حرکت خود را آغاز می‌نماید. روند «CN10Y/DXY» از میانگین متحرک یک‌ساله خود عبور کرده و شاخص MACD ماهانه صعودی شده است. این اتفاق تا‌به‌حال پنج دفعه تکرار شده است. چهار دفعه از این پنج دفعه، قیمت بیت کوین به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. به نظر شما این بار چه اتفاقی می‌افتد؟

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، او از شباهت‌های چرخه بازار «CN10Y/DXY» و بیت کوین برای توضیح نظریه خود استفاده کرده است.

تک‌دو نمودار «CN10Y/DXY» را با نمودار نرخ تسلط بیت کوین و ارزش کل بازاری آلت کوین‌ها هم مقایسه کرده و توضیح داده که ساختار فعلی بازار شبیه به بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۷ است.

او تأکید کرده است: ساختار بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر بیشتر شبیه به سال ۲۰۱۷ است؛ نه سال ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۹. علاوه بر این، واکنش بازار به کندل‌های ساعتی نزولی نشان‌ می‌دهد که روند صعودی این ارز دیجیتال در بلندمدت ادامه می‌یابد.

461441