فال حافظ روز دوشنبه 17 بهمن 1401/ طالع امروزت را اینجا ببین!

فال حافظ روز دوشنبه 17 بهمن 1401را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.
تصویر فال حافظ روز دوشنبه 17 بهمن 1401/ طالع امروزت را اینجا ببین!

به گزارش سایت خبری پرسون، فال حافظ روز دوشنبه 17 بهمن 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.فال حافظ روز دوشنبه 17 بهمن 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.فال حافظ روز دوشنبه 17 بهمن 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید. فال حافظ به شکل روزانه برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروز خود را بدانید این مطلب را از دست ندهید.طبق اطلاعات، فال حافظ در میان انواع فال مانند فال روزانه، طالع بینی ها، فال شمع، فال تاروت کبیر، فال قهوه، فال نخود، فال ابجد و فال عشق بیشترین محبوبیت را دارد که به همین دلیل ما فال حافظ روز دوشنبه 17 بهمن 1401 را برای شما آماده کرده ایم .برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش رویتان در تاریخ روز دوشنبه 17 بهمن 1401 فال حافظ روزانه خود را بخوانید.

فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد.

فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند.

در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

امروز یکی از اهدافی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است بالاخره به مرحله ای خواهد رسید که مدت ها در انتظار آن بوده اید. به دنبال این موفقیت تمام اطرافیان و آشنایان شما احترام بیشتری برای شما قائل خواهند شد و اعتبارتان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. امروز روابط اجتماعی شما از هر دسته و هر نوعی که باشند با صمیمیت، صداقت و صراحت همراه خواهند بود و از همراهی و مکالمه با دیگران لذت زیادی خواهید برد. روابط عاطفی شما به ویژه در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و اگر از قبل مشکلی بین شما و شخصی که دوست دارید وجود داشته باشد امروز فرصت بسیار خوبی برای حل آن خواهد بود.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

امروز شما روی یادگیری تمرکز کرده اید. امکان فراگیری چیزی که مدت ها ذهنتان را به خود مشغول کرده بوده بالاخره برای شما فراهم شده است. شاید پول انجام این کار به دستتان رسیده باشد یا مدرسی که مدت ها در انتظارش بوده اید برای برگزاری یک سمینار به شهر شما آمده است، در هر صورت این فرصت برایتان با ارزش است و نمی خواهید آن را به سادگی از دست بدهید. اگر هم قصد ادامه تحصیل داشته اید امروز فرصت خوبی برای فراهم کردن شرایط لازم برای این کار می تواند باشد. همین امروز دست به کار شوید تا آنچه در ذهنتان است را به دست بیاورید. امروز صبح که از خواب بیدار می شوید داشته هایتان را به خودتان یادآوری کرده و خدا را شکر کنید.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

اگر یک سرمایه گذاری کرده اید و حالا در انتظار دریافت سود آن هستید خودتان را برای دریافت سودی بسیار بیشتر از آنچه انتظارش را داشته اید آماده کنید. اگر بخواهید معامله ای کنید یا یک دعوای حقوقی در ارتباط با مسائل مادی داشته باشید نیز همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. شاید حتی در یک مسابقه یا قرعه کشی برنده ی مبلغ قابل توجهی بشوید. امروز وقتی پای مسائل مادی به میان بیاید هیچ چیز برای شما غیر ممکن نخواهد بود. شما طی چند هفته ی گذشته انرژی منفی زیادی را از ذهن و زندگی خود پاک کرده اید و با این کار باعث شده اید که امروز بخت و اقبال به شما روی بیاورد. امشب خودتان را برای دیدن رویاهایی شیرین آماده کنید!

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

امروز قرار بوده است مهمان هایی به خانه تان بیایند تا در مورد موضوع مهمی با هم صحبت کنید و یا در راستای رسیدن به هدف خاصی ایده هایتان را با هم به اشتراک بگذارید، در هر صورت برنامه ها در آخرین لحظه تغییر خواهند کرد و این موضوع باعث استرس و نگرانی شما خواهد شد. خونسردی خودتان را حفظ کنید و خیالتان راحت باشد که همه چیز در نهایت به خوبی پیش خواهد رفت. از جذابیت و رمانتیک بودنتان که بگذریم برخورد شما امروز نسبت به همیشه خیلی اجتماعی تر و صمیمانه تر شده است و اگر هنوز مجرد باشید این ویژگی ها می توانند فرصت های خوبی را برای پیدا کردن شریک راهتان در اختیار شما قرار دهند.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

امروز یک تماس یا پیام غیر منتظره شرایط کاری شما را به کل تغییر خواهد داد و باعث می شود در مسیری کاملا متفاوت قرار بگیرید. این موضوع ممکن است باعث شود تمرکز شما به هم بریزد و دچار نگرانی و استرس شوید، اما باور کنید این تغییرات حتی اگر در نگاه اول دشوار باشند، کاملا مثبت و در جهت پیشرفت شما هستند. روابط شما و همکارانتان با به وجود آمدن این شرایط جدید بهتر از قبل خواهند شد و احترامی که به شما گذاشته می شود نیز بیشتر خواهد شد. تا پایان روز احساس شما نسبت به این شرایط جدید و مسیر تازه ای که زندگیتان گرفته تغییر خواهد کرد و هیچ اثری از حالی که در ابتدای روز داشته اید باقی نخواهد ماند.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

امروز روابطتان با دیگران آنقدر خوب دارند پیش می روند که احساس می کنید هرگز بقیه شما را اینقدر دوست نداشته اند. یکی از دوستان جدیدتان و یا دوستی قدیمی که برای مدتی از او بیخبر بوده اید به یکباره نقش مهمی در زندگی شما پیدا خواهد کرد. امروز شما احساس می کنید که خلاقیتتان بیش از هر زمان دیگری شده است و خوشبختانه شانس موفقیتتان در عملی کردن ایده هایی که به ذهنتان می رسند نیز بیشتر شده است. خودتان را برای یک روز پرمشغله اما رضایت بخش آماده کنید و اگر فکر می کنید ایده ای دارید که ارزش عملی کردن را دارد، تردیدی به دل راه ندهید و حتما شانس خود را امتحان کنید.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

امروز موقعیت غیر منتظره ای برای شما فراهم خواهد شد که نظم زندگی تان را به طور موقت به هم خواهد زد، اما از همان ابتدا متوجه خواهید شد که شانس به شما روی آورده است و نباید اجازه بدهید که این موقعیت به سادگی از دستتان برود. این موقعیت ممکن است در ارتباط با مسائل مالی، جابجایی و رفتن به یک خانه ی رویایی و یا روابط عاطفی شما باشد، به هر حال از اینکه چنین فرصتی برایتان فراهم شده است خوشحال خواهید شد.اگر مجرد هستید، امروز با او که دوستش دارید، قرار ملاقاتی بگذارید. جسارت راز موفقیت شما در چنین روزی است.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

امروز تماس ها، پیام ها و مکالماتی که دارید شما را در فضایی کاملا جدید و تا حدود زیادی غیرمنتظره قرار خواهند داد. اگر قصد این را داشته اید که دست به قلم شوید و شعر، داستان، مقاله و یا نامه ای را به رشته ی تحریر در بیاورید امروز بهترین فرصت برای انجام این کار خواهد بود. تمام شواهد حاکی از آن هستند که بخت و اقبال دارد به شما روی می آورد، اما اگر حواستان را خوب جمع نکنید بی آنکه خودتان متوجه آن شوید از کنارتان رد می شود و می رود.از آنجا که امروز به راحتی می توانید ایده های خود را بیان کنید، زمان خوبی است که خواسته های دلتان را با افرادی که باید از آن باخبر شوند، در میان بگذارید.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

خوش شانسی این روزهای شما همچنان ادامه دارد و احساس می کنید که زندگی تان بالاخره در همان مسیری قرار گرفته است که خودتان دلتان می خواهد. با این وجود امروز باید خودتان را برای موانع و ناراحتی های کوچک عجیبی که برایتان به وجود می آیند آماده کنید. شما در تمام طول روز وسایلتان را حتی اگر همین چند دقیقه قبل در دستتان بوده باشند گم می کنید، چیزهای شکستنی که بعضی هایشان خیلی هم برایتان عزیز هستند از دستتان به زمین می افتند، اسامی و آدرس ها را فراموش می کنید و هر چیز عجیب و غریبی ممکن است برایتان اتفاق بیفتد. خونسردی خودتان را حفظ کرده و به خودتان یادآوری کنید که هیچ یک از این چیزها ارزش غصه خوردن را ندارند.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین دی

اگر چیزی دارد آزارتان می دهد بهتر است در مورد آن با مادرتان و یا یک نفر دیگر که از خودتان بزرگتر است و به اندازه ی کافی با او احساس راحتی می کنید، حرف بزنید. ما همیشه و در هر مرحله ای از زندگیمان هم که قرار داشته باشیم به یک حامی و هدایت کننده نیاز داریم که به ما این احساس را بدهد که یک نفر هست که حواسش به ماست و در صورت نیاز در کنارمان خواهد بود و خوب چه کسی بهتر از مادر خودمان؟! البته این را هم فراموش نکنید که سپاس گزاری خود را نسبت به این شخص نشان دهید. امروز کمی بیشتر جلوی آینه وقت گذرانده و به ظاهر خودتان برسید، این کار هم حالتان را بهتر کرده و هم در روابط اجتماعی تان تأثیرگذار خواهد بود.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

امروز مواظب باشید در دام دلسوزی بیجا برای خودتان گرفتار نشوید. وقتی کارها باب میلتان پیش نمی روند و اتفاقات بد پشت سر هم آزارتان می دهند احتمال این که خودتان را در نقش قربانی ببینید و دلتان برای خودتان بسوزد خیلی زیاد می شود. با این حال باید در نظر داشته باشید که هر چند ما نمی توانیم هر آنچه در اطرافمان اتفاق می افتد را تحت کنترل داشته باشیم، اما همیشه انتخاب این که در برابر هر موقعیتی چه واکنشی از خود نشان بدهیم تنها به خودمان بستگی دارد. به جای دلسوزی های بیجا تصمیم بگیرید در برابر مشکلات و موانع ایستاده و به جای یک قربانی مورد ظلم واقع شده نقش یک قهرمان را بازی کنید.

فال حافظ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

امروز حتما به هر ترتیبی که شده است زمانی را برای خودتان کنار بگذارید و به نیازهای روحی و عاطفی خود رسیدگی کنید. به اندازه ی کافی برای تنهایی و خلوت خود وقت گذاشته و بقیه زمانتان را در کنار شخصی که دوست دارید بگذرانید. اگر احساس می کنید که او نسبت به نیازهای شما بی تفاوت است به جای این که چهره در هم بکشید بهتر است در مورد این موضوع با او صحبت کنید. مطمئن باشید خود او هم از شنیده هایش تعجب خواهد کرد و باور نمی کند که ناخواسته شما را تا این حد از خود ناراحت کرده باشد. پیش از رفتن به رختخواب برای فردایتان یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید چون روز پرکاری در پیش خواهید داشت.

منبع:99taghvim

461323