فال تاروت کبیر روز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱/ طالع امروزت را اینجا ببین!

فال تاروت کبیر روز روز سه شنبه ۱۸ بهمن 1401را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.
تصویر فال تاروت کبیر روز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱/ طالع امروزت را اینجا ببین!

به گزارش سایت خبری پرسون، فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

بردباری – اعتماد به نفس
– غلبه بر خواسته های غیر معقول
– موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید
– شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

توضیح :
شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.
انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.
در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

عبارت شفابخش :
آنچه که برایم رخ می دهد موجب رشد و گسترش من می گردد.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

بسوی اهداف والاتر – عزم رفتن
– رها کردن وابستگی های عاطفی
– آغاز دوره ای جدید
– نا امیدی در عشق

توضیح :
شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

عبارت شفابخش :
من در جستجوی آگاهی عمیق تری هستم.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

تکامل عشق – سعادت
– رضایت از موقعیت مالی
– موفقیت افراد خانواده در کنار هم
– موفقیت زوج جوان در زندگی
– اتفاقی که همه افراد خانواده از آن خوشحال خواهند شد

توضیح :
موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.

عبارت شفابخش :
زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم به من می بخشد.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

نگرانی
– نا امیدی و افکار بیهوده
– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است
– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح :
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش :
همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

پریشانی – دلتنگی
– افکار پریشان و بی خوابی
– رنج وزیان
– دلتنگی و ناامیدی
– غم یک گمشده یا از دست رفته

توضیح :
رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

عبارت شفابخش :
آنچه را که موجب آزار من می گردد، هم اکنون می بخشم و رها می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

گشایش
– گشایش در کارها
– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن
– اقدامات نیکوکارانه

توضیح :
از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.
نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

عبارت شفابخش :
اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

تلاش در باز کردن گره ها
– استعداد کنترل کردن دو موقعیت در آن واحد
– زنده دلی و امیدواری
– تسلط بر انجام دو یا چند کار مختلف که جنبه های موفقیت آمیز بهمراه دارد

توضیح :
برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد.
دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

عبارت شفابخش :
هر روز از هر جهت منظم تر و مسلط تر می شوم.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

زنی مهربان – وفاداری
– یک بانوی بلوند روشن با چشمان میشی
– همسر و مادری فداکار
– زنی با اراده که قادر است تصوراتش را به مرحله اجرا درآورد
برای آقایان به معنی :
– رضایت و خوشبختی
– موفقیت در اجرای نقشه ها

توضیح :
سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

عبارت شفابخش :
صراحت و مهربانی من، مرا زیبا می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

جدایی – بحران
– جدایی
– اشک
– غم
– ناسازگاری و مشاجره

توضیح :
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.
آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

عبارت شفابخش :
هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

فال تاروت روزانه متولدین دی

مرد قابل اعتماد – توانگری
– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی
– یک تاجر بالیاقت و باهوش
– قابلیت اعتماد و اعتبار
– موفقیت های مالی و اقتصادی
– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

توضیح :
فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.
حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

عبارت شفابخش :
از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

پیشنهاد جدید – یک جهش
– یک پیشنهاد تازه ، انگیزه ، نیروی زندگی.
– می خواهید هدف بزرگی را به انجام برسانید.
– مراقب باشید تا انتخاب صحیحی نمایید.

توضیح :
شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون از قلبم پیروی می کنم و به آن سو که مرا می خواند حرکت می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

پیمان – ماجرای عاشقانه
– شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه
– نامزدی
– پیمان دوستی
– آشتی

توضیح :
این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.
اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.
نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :
از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

منبع:رصد روز

461525