فال حافظ روز جمعه 14 بهمن 1401/ طالع امروزت را اینجا ببین!

فال حافظ روز جمعه 14 بهمن 1401را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.
تصویر فال حافظ روز جمعه 14 بهمن 1401/ طالع امروزت را اینجا ببین!

به گزارش سایت خبری پرسون،فال حافظ روز جمعه 14 بهمن 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.فال حافظ روز جمعه 14 بهمن 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.فال حافظ روز جمعه 14 بهمن 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید. فال حافظ به شکل روزانه برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروز خود را بدانید این مطلب را از دست ندهید.طبق اطلاعات، فال حافظ در میان انواع فال مانند فال روزانه، طالع بینی ها، فال شمع، فال تاروت کبیر، فال قهوه، فال نخود، فال ابجد و فال عشق بیشترین محبوبیت را دارد که به همین دلیل مافال حافظ روز جمعه 14 بهمن 1401 را برای شما آماده کرده ایم .برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش رویتان در تاریخ روز جمعه 14 بهمن 1401 فال حافظ روزانه خود را بخوانید.

فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد.

فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند.

در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

امروز تمرکز روی مسائل مالی برایتان آسان تر از هر زمان دیگری خواهد بود و می توانید با ذهنی بازتر و تواناتر که به کمک حس ششم قوی شما آمده است برای مشکلات و مسائل مالی خود راه حل های منطقی یافته و یا در مورد مسائل مرتبط با پول و مادیات تصمیم گیری کنید. از این فرصت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و سعی کنید به تمام مسائل و مشکلات خود سر و سامان ببخشید. درگیری های پیش آمده بین شما و شخصی که دوست دارید ممکن است به نظر خودتان مسخره بیایند و شاید حتی او را برای این مشکلاتی که بین شما به وجود آمده اند مقصر بدانید، اما اگر سعی کنید نگاهی بی طرفانه به موضوع داشته باشید به احتمال زیاد خودتان را مقصر خواهید یافت.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

آیا قصد شرکت در یک سمینار، کارگاه و یا دوره ی آموزشی که به احتمال زیاد در ارتباط با تجارت و کسب و کار هست را داشته اید؟ امروز فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار خواهد بود، زیرا ذهنتان باز است و عملکرد بسیار خوبی دارد و می توانید خیلی راحت تر از همیشه روی آنچه گفته می شود تمرکز کرده و آن را به سادگی یاد بگیرید. شاید بهتر باشد با یکی از دوستان و یا همکاران خود در این جلسه ی آموزشی شرکت کنید تا بتوانید بعدا در مورد شنیده هایتان با هم صحبت کرده و درک بهتری از آنچه آموخته اید پیدا کنید. با یاد گرفتن این درس های جدید احساس قدرت به شما دست خواهد داد و خودتان را برای پیشرفت بیشتر در زندگی آماده خواهید یافت.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

آیا شما این اواخر تمام تلاش خود را برای غلبه بر یک بیماری و یا پیشرفت وضعیت سلامتی خود به کار گرفته اید؟ اگر جوابتان مثبت است خوشحال باشید، زیرا امروز بالاخره نتیجه ی زحمات خود را به طور ملموسی مشاهده خواهید کرد. شما به طور بی سابقه ای احساس سلامتی و قدرت می کنید و شاید تصمیم بگیرید ورزش بیشتری را در برنامه ی روزانه ی خود جای دهید. از این همه انرژی و انگیزه ای که دارید حداکثر استفاده را ببرید، اما مواظب باشید که یکباره به خودتان بیش از اندازه فشار وارد نکنید. مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که همین برنامه را ادامه دهید و به سادگی از روندی که در پیش گرفته اید دست نکشید.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

امروز بالاخره یک رابطه ی عاطفی که برای مدتی شما را به خود مشغول کرده بوده به مرحله ی تعهد خواهد رسید. کلمات عاشقانه و حرف ها و برخورد رمانتیک طرف مقابلتان شما را غافلگیر می کنند، اما از شنیدن آنها بسیار خوشحال خواهید شد و نمی توانید این احساس خود را مخفی کنید. شاید بخواهید در مورد آینده ی مشترکان صحبت و برنامه ریزی کنید، اما امروز به یک نتیجه ی قطعی نخواهید رسید و حتی اگر خودتان فکر کنید که تصمیمتان را گرفته اید هم به احتمال زیاد این تصمیم دستخوش تغییراتی خواهد شد که از کنترل شما خارج هستند. زیاد برای این کار عجله نکنید و فعلا از اینکه مطمئن شده اید که می خواهید همیشه در کنار هم باشید لذت ببرید.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

امروز یک جلسه در ارتباط با مسائل مادی در خانه ی شما برگزار خواهد شد. شاید اهل خانه بخواهند در مورد برخی مخارج تصمیم گیری کنند، شاید هم قرار باشد برای رسیدن به توافق در تقسیم ارثیه با برخی اقوام خود صحبت کنید، در هر صورت این جلسه به خوبی پیش خواهد رفت و به احتمال زیاد به آنچه می خواهید دست پیدا خواهید کرد. بحث ها به خوبی پیش می روند و بدون به وجود آمدن دلخوری به توافق خواهید رسید. شاید یکی از حاضرین در این جمع برنامه هایی داشته باشد که با منافع سایرین همخوانی ندارد. شما سعی کنید خودتان را وارد این بحث نکنید، دیگران خودشان این مشکل را حل خواهند کرد.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

اگر اهل نوشتن هستید و حتی اگر اهل نوشتن نیستید امروز فرصت بسیار خوبی برای دست به قلم شدن خواهد بود. چنانچه باید چیزی را بنویسید این فرصت را به سادگی از دست ندهید، خواه یک نامه ی کاری ساده باشد، خواه پایان نامه ی دانشگاهتان و یا رمانی که مدت ها قصد نوشتن آن را داشته اید. قدرت تخیل شما بسیار بالاست و می توانید آنچه در ذهنتان می گذرد را به سادگی در قالب کلمات دربیاورید. نوشته هایتان بسیار واضح و قابل درک هستند و هر کسی آنها را بخواند در فهمیدن آنها با مشکل مواجه نخواهد بود. شاید بتوانید حتی از این فرصت استفاده کرده و با نوشتن یک نامه سوء تفاهم هایی که بین شما و عشقتان ایجاد شده را برطرف کنید.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

از این که متفاوت باشید هراسی نداشته باشید. این که خودتان را اسیر یک چرخه ی تکراری کرده و مدام همان کارها را انجام دهید خیلی ساده است. بدون این که خودتان متوجه باشید سر یک ساعت معین از خواب بیدار می شوید، سر ساعت به محل کارتان می روید، سر ساعت به خانه باز می گردید، همان کارهای همیشگی را کرده و سر ساعت همیشگی می خوابید. این یعنی رکود و تنها یک راه برای رهایی از آن وجود دارد، آن هم چیزی جز انجام یک کار متفاوت و منحصر بفرد نیست. لازم نیست همه دنیایتان را زیر و رو کنید، کارهایی به کوچکی تغییر دادن مدل موهایتان و یا انتخاب یک مسیر جدید برای بازگشت به خانه هم می توانند کافی باشند!

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

امروز شما اراده و قدرت زیادی را در وجود خود احساس می کنید که به شما انگیزه می دهد تا روز خود را با انرژی تمام آغاز کنید. از این فرصت استفاده کرده و کارهای نیمه تمام خود را به سرانجام رسانده و حتی اگر وقت اضافه آوردید برای کارهای دیگرتان هم برنامه ریزی کنید. از دست و پنجه نرم کردن با کارهایی که بزرگ یا پیچیده به نظر می رسند هم هیچ هراسی به دل راه ندهید چون به احتمال زیاد در انجام هر کاری که در حال حاضر به عهده بگیرید موفق خواهید بود و نتایج مطلوبتان را به دست خواهید آورد. سعی کنید ساعات پایانی روز را به استراحت و وقت گذراندن با عشقتان اختصاص دهید و خودتان را بیش از اندازه هم خسته نکنید.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

اگر سبک زندگی تان به طور قابل توجهی با اطرافیانتان فرق می کند خودتان را سرزنش نکنید! هر کسی نیازها و اولویت های خودش را دارد و سبک زندگی خود را بر این اساس انتخاب می کند. شما هم به هیچ عنوان مجبور نیستید خودتان را با اطرافیانتان مقایسه کنید. حتی اگر قصد ایجاد تغییر در زندگی خود را دارید این تغییر فقط باید به خاطر خودتان و به صلاحدید خودتان باشد، نه برای این که خودتان را با دیگران هماهنگ کنید. در محل کارتان اختلاف نظرهایی بین شما و حداقل یکی از همکارانتان پیش خواهد آمد. سعی کنید راه میانه را پیدا کرده و از دعوا راه انداختن برای به کرسی نشاندن حرف خود خودداری کنید.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین دی

امروز مکالماتی که با دوستانتان دارید حالت جدی تری به خود خواهند گرفت. شاید پای مسائل معنوی و اعتقاداتتان به میان بیاید و شاید هم در مورد سختی های زندگی با هم صحبت کنید. صحبت های امروزتان در مورد هر چیزی که باشند ایده های جدیدی را برای شما به همراه خواهند داشت که کمک می کند کارها و پروژه هایی که در دست انجام دارید را بهتر و سریعتر انجام داده و به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید. اگر حال و حوصله داشتید دوستانتان را به یک غذای خوشمزه دعوت کنید. شاید بعد از یک روز کاری کمی احساس خستگی کنید، اما همین که با دوستانتان دور هم جمع شوید و با هم صحبت کنید حالتان خوب خواهد شد.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

امروز شاید برای شما روز شلوغی باشد و با افراد زیادی سر و کار داشته باشید، اما در کمال ناباوری خواهید دید که با وجود زیاد بودن افرادی که دور و برتان هستند کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت و هماهنگی بین افراد و گروه های مختلف به راحتی شکل خواهد گرفت و بحث و درگیری کمتر از همیشه خواهد بود. امروز حساسیت شما بالاتر از همیشه است و همین باعث می شود که دیگران را راحت تر درک کنید و در مقابل آنها هم شما را بیشتر درک کنند. امروز شانس برقراری ارتباط با افراد جدیدی را خواهید داشت که از میان آنها حداقل یکی دو دست جدید پیدا می کنید که شادی و خنده ی بیشتری را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

فال حافظ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

امروز قدرت یادگیری شما چند برابر هر زمان دیگری شده است و ذهنتان بسیار قوی است و همه چیز را به راحتی درک می کنید. حس ششم شما همیشه خوب کار می کند، اما امروز قدرت آن بیشتر از همیشه شده است و در کنار آن قدرت تمرکزتان نیز بسیار زیاد شده است. در نتیجه امروز فرصت بسیار خوبی برای مطالعه و یادگیری هرچیزی که دلتان بخواهد می تواند باشد. حتما زمانی را کنار بگذارید تا با خودتان خلوت کرده و به مسائلی که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند بپردازید، زیرا امروز شانس اینکه برای سوالاتی که در ذهن خود دارید جواب پیدا کنید خیلی زیاد شده است.

منبع:99taghvim

460970