پیش بینی هواشناسی مازندران فردا پنجشنبه 13 بهمن

گزارش هواشناسی از آب و هوای مازندران نشان دهنده این است که تا فردا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت.

تصویر پیش بینی هواشناسی مازندران فردا پنجشنبه 13 بهمن

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج شد و تا فردا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران، اظهار کرد: روز گدشته بارش خوبی در سطح استان داشتیم بیشترین بارش برف در ارتفاعات غربی دناعلیا و دلیر چالوس حدود ۶۰، بطاهرکلای بلده ۲۲، تمل رامسر ۱۱ و سیاه‌بیشه و بلده با ۱۰ سانتی‌متر گزارش شد

وی افزود: بیشترین بارش باران از دناعلیا و دلیر چالوس با ۳۰ شانه‌تراش تنکابن ۲۴، بالااشتوک تنکابن ۲۳ و رینه ۱۷ میلی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: این سامانه به‌تدریج از آسمان مازندران خارج شد و تا فردا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت.

اسدی تصریح کرد: روز جمعه باعبور موج ضعیف بارش پراکنده در سطح استان خواهیم داشت که بارش در ارتفاعات به‌صورت برف و باران پراکنده خواهد بود.

وی یادآور شد: نیمه نخست هفته آینده جو پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد بود و افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی روز سه‌شنبه نفوذ سامانه بارشی را خواهیم داشت که جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا نسبتا موج کوتاه گاهی افزایش موقتی موج پیش‌بینی می‌شود.

منبع:فارس

460781