پیش بینی هواشناسی همدان/ تقویت بارش‌ها از بعدازظهر امروز

مدیرکل هواشناسی استان همدان از تقویت بارش‌ها در بعدازظهر امروز خبر داد و گفت: سامانه بارشی طی بعدازظهر و امشب در استان فعال بوده و فردا صبح از استان خارج می‌شود که کاهش دما را خواهیم داشت.
تصویر پیش بینی هواشناسی همدان/ تقویت بارش‌ها از بعدازظهر امروز

به گزارش سایت خبری پرسون،حسین عابد با بیان اینکه دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین صفر تا هفت درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است، اظهار کرد: در دمای صفر تا دو درجه سانتی‌گراد بارش باران به برف تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با فعالیت سامانه از روز گذشته شاهد بارش برف و باران در استان بودیم، تصریح کرد: بیشترین میزان بارش مربوط به ایستگاه باران‌سنجی بهار و ملایر به میزان ۳۰ میلی‌متر گزارش شده است.

عابد با بیان اینکه در ایستگاه دانشگاه بوعلی سینا نیز ۱۰ میلی‌متر بارش گزارش شده است، افزود: سامانه بارشی طی بعدازظهر و امشب در استان فعال بوده و فردا صبح از استان خارج می‌شود که کاهش دما را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه تا اواخر هفته دمای کمینه در برخی نقاط استان به منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد هم خواهید رسید، یادآور شد: در ساعاتی از بعداز ظهر پنجشنبه و پنجشنبه شب بارش برف را در غرب استان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته شهرستان بهار با ۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و صبح امروز گل‌تپه با منفی یک درجه سردترین نقطه استان گزارش شده‌ است، بیان کرد: امشب در سردترین ساعات دمای هوای همدان به منفی چهار درجه خواهد رسید.

منبع:ایسنا

460466