قولی که رئیس‌جمهور به مازندرانی‌ها داد

رئیس جمهور و وزیر کشاورزی درباره تعیین وضعیت مرکبات مازندران با نماینده ولی فقیه در مازندران به گفتگو پرداختند.
تصویر قولی که رئیس‌جمهور به مازندرانی‌ها داد

به گزارش سایت خبری پرسون، نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر طرح مشکلات مردم توسط ائمه جمعه با حضور استاندار مازندران گفت:با رئیس جمهور و وزیر کشاورزی در خصوص تعیین وضعیت مرکبات مازندران گفتگو کردیم.

آیت‌الله لائینی در گردهمایی ائمه جماعات مازندران که ‌امروز در عباس‌آباد برگزار شد درباره مرکبات مازندران اظهار داشت: با رئیس جمهور در این زمینه مسئله را مطرح کردیم و رئیس جمهور قول مساعد دادند تا درباره مرکبات مازندران تدبیر لازم صورت بگیرد و اعلام کردیم هر‌گونه تصمیم‌گیری باید تا زمانی که محصول دست کشاورزان است تصمیم‌گیری انجام شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باغداران پس از نماز جمعه و انتقادی که به وزیر کشاورزی داشتیم عنوان کردند زمان امسال از دست رفته است خواستار چاره‌اندیشی دولت در حوزه مرکبات شدند که مسئولان باید زودهنگام تصمیم خود را داشته باشند.

*اقامه نماز و جذب جوانان وظیفه ائمه جمعه

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه با استقرار نظام انقلاب اسلامی نعمت حق بر ما تکمیل شد اظهار کرد:در هر یک از مناسبت ها ائمه جمعه باید با بیان دستاوردهای انقلاب کوشا باشند.

وی با بیان اینکه در گردهمایی ائمه جمعه مازندران تبیین محتوای فرهنگی،سیاسی و اجتماعی ویژه ائمه جمعه مورد توجه قرار دارد تصریح کرد:ائمه جمعه دغدغه های شهرستانی خود را با استاندار مازندران مطرح کنند.

آیت الله لایینی با اشاره بر لزوم جذب جوانان به عنوان هدف اصلی جلسه با ائمه جماعات افزود:اقامه نماز امری حیاتی است که لازم است جوانان در این زمینه جذب شوند.

وی با اشاره به لزوم آموزش اصول و روش های ارتباط با نسل جوان به زبان جوانان تصریح کرد:مقام معظم رهبری تاکید کردند نمازگزار در هر جا به اندازه ظرفیت خود از نماز بهره می‌برد و بهره جوانان از نماز که توام با خشوع باشد بسی بهتر است و دل جوان و نوجوان آمادگی بیشتری برای پذیرش پرتوهای نماز دارد.

آیت الله لایینی افزود:معلمان،ائمه جمعه و ...باید دل جوان را در نظر بکیرند و دست به تبلیغ بزنند و همه مربیان باید در ارتباط با جوان به ویژگی های جوانان برای رسیدن به رستگاری تلاش کنند.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران،همه مربیان باید در ارتباط با جوانان ویژگی های روحی جوانان را در نظر بگیرند.

آیت الله لایینی خاطرنشان کرد:وظیفه وعاظ و ائمه جماعات و ائمه جمعه اقامه دین بوده و مطابق با آیات قرآن اقامه دین در راستای کار تبلیغی ائمه بوده و جلوگیری از تفرقه در دین وظیفه دیگر در حوزه دیانت به شمار می‌آید.

وی بر اقامه نماز در مدارس؛دانشگاه فرهنگیان،دستگاه های فرهنگ ساز مانند صدا و سیما و ائمه جماعات تاکید کرد و ادامه داد:این از مهمترین وظایف فعالان فرهنگی در راستای جهاد تبیین است.

منبع:تسنیم

460568