فعالیت این مدرسه غیر قانونی است!

به دنبال انتشار آگهی تبلیغاتی مؤسسه‌ای با عنوان مدرسه مجازی ایرانیان در شبکه های اجتماعی و ادعای اخذ مجوز از مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور و درج مبالغ ارزی برای شهریه تحصیلی مربوطه، اعلام می شود این مؤسسه مجوز ادعا شده را ندارد و فعالیت آن غیرقانونی است.

تصویر فعالیت این مدرسه غیر قانونی است!

به گزارش سایت خبری پرسون، مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اعلام کرد: پیرو انتشار آگهی تبلیغاتی مؤسسه‌ای با عنوان مدرسه مجازی ایرانیان در فضای مجازی و ادعای اخذ مجوز از مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور و درج مبالغ ارزی در خصوص شهریه تحصیلی مربوطه، بدین وسیله اعلام می‌شود این مؤسسه دارای مجوز ادعا شده نبوده و فعالیت آن غیرقانونی است.

مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اعلام کرد: پیرو انتشار آگهی تبلیغاتی مؤسسه‌ای با عنوان مدرسه مجازی ایرانیان در فضای مجازی و ادعای اخذ مجوز از مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور و درج مبالغ ارزی در خصوص شهریه تحصیلی مربوطه، بدین وسیله اعلام می‌شود این مؤسسه دارای مجوز ادعا شده نبوده و فعالیت آن غیرقانونی است.

مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در ادامه این اطلاعیه تأکید کرده است: فرآیند برخورد قانونی با موسسه مجازی ایرانیان در حال پیگیری حقوقی و قضایی است، لذا از هموطنان گرامی درخواست می‌شود از مراجعه و هرگونه مراوده با این مؤسسه و مؤسسات دروغین با ادعاهای واهی مشابه پرهیز نمایند.

همچنین موسسات آموزش از راه دور خارج از کشور از طریق مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور قابل استعلام و راستی‌آزمایی هستند، لذا پیش از هرگونه تصمیم به مراجعه و ثبت‌نام در موسسات با ادعاهای مشابه فوق، با مرکز امور بین الملل بین الملل و مدارس خارج از کشور با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۰۶۱۷۲۳ تماس حاصل فرمایید.

منبع:فارس

460563