سخنگوی قوه قضائیه:

بابک زنجانی در زندان است؛ 500 میلیون یورو از اموالش به وزارت نفت واگذار شده

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
تصویر بابک زنجانی در زندان است؛ 500 میلیون یورو از اموالش به وزارت نفت واگذار شده

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است. با همکاری خوب و موثر وزارتخانه‌های نفت و امور خارجه و وزارت کشور و بانک مرکزی، از سایر اموالی که متهم در خارج کشور دارد، موضوع انتقالی اموال به داخل کشور و به وزارت نفت در دستور کار است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی قوه قضائیه افزود: مستحضرید که اموالی در داخل کشور دارد و باید تادیه شود و به بیت المال بازگردد لذا محکوم علیه در زندان به سر می‌برد.

وی درباره اینکه اگر متهم مذکور همکاری کند تخفیف شاملش می‌شود یا خیر؟ گفت: باید بگویم تخفیف با قاضی صادر کننده و مرجع قضایی ذیر بط است.

سخنگوی قوه قضائیه درباره اینکه او همکاری می‌کند یا خیر؟ گفت: باید اصل را بر این بگذاریم که همکاری می‌کند و کار‌ها انجام می‌شود.

460470