بازگشت ۱۵ واحد صنعتی خراسان جنوبی به چرخه تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان در راستای رونق تولید با جدیت در دستور کار است و به دنبال آن از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ واحد صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته‌ است.
تصویر بازگشت ۱۵ واحد صنعتی خراسان جنوبی به چرخه تولید

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد اشرفی روز یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان جنوبی افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان در راستای رونق تولید با جدیت در دستور کار است و دنبال می‌شود.

وی گفت: دولت برای رفع موانع و رونق تولید عزم راسخ دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانکی باید با نگاه بلندمدت و دورنگر در راستای رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری تلاش کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مدیران در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باید خطرپذیر باشند بیان کرد: تلاش ما این است که در راستای رونق تولید، اثر چک‌های برگشتی خنثی شود و در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

مشکلات تامین برق و گاز مورد نیاز طرح تولید اکسید منیزیم سینتره در شهرستان نهبندان، تعیین تکلیف وضعیت ماشین‌آلات تملک شده توسط بانک ملی در واحد تولید لوله‌های پلی پروپیلن، درخواست امهال تسهیلات بانکی واحد تولیدی توسعه صنایع دوخت فردوس و طرح پرورش شترمرغ در شهرستان خوسف، تسهیلات اعطایی و تامین آب مورد نیاز طرح تولید کود در شهرستان قاینات در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه شد.

منبع:ایرنا

458556