معرفی بهترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه ۲۰۲۳

انتخاب بهترین عطر زنانه از میان هزاران محصول کار سختی است. تا در این مقاله با ۸ ادکلن پرطرفدار زنانه آشنا شوید تا انتخاب برای شما آسان شود.
تصویر معرفی بهترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه ۲۰۲۳

به گزارش سایت خبری پرسون، تنوع بالای عطرهای زنانه موجود در بازار اغلب موجب سردرگمی در هنگام انتخاب عطر مناسب می‌شود. بنابراین تصمیم گرفتیم ۸ مورد از بهترین عطرهای زنانه دنیا که می‌توانید در سال ۲۰۲۳ خریداری کنید را در ادامه معرفی کنیم.

ممکن است شما برای انتخاب یکی از این ادکلن های پرطرفدار زنانه دچار تردید باشید و از بازخورد رایحه عطر اطمینان نداشته باشید. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید حجم اصلی ادکلن، دکانت عطر را تهیه کنید. دکانت یا دستریز، همان عطر اصلی در حجم‌های کمتر (مثلا ۲، ۵ یا ۱۰ میل) است. در این صورت شما می‌توانید یک یا چندتا از پرطرفدارترین عطرهای زنانه را با هزینه کمتر تهیه و تست کنید. همچنین برای عطرهای زیر می‌توانید از سایت خلیفه‌چی، عطر دستریز اصل را تهیه کنید.

۱. عطر لانکوم لاوی ابل

عطر Lancome La Vie Est Belle که از محبوب‌ترین محصولات برند فرانسوی لانکوم است، یک ادوپرفیوم گرم و شیرین زنانه و مناسب استفاده در فصول پاییز و زمستان است. نت‌های اولیه لاوی ابل شامل انگور فرنگی سیاه و گلابی و نت‌های میانی آن متشکل از شکوفه پرتقال، گل زنبق و گل یاس می‌باشد. در نهایت نت‌های پایانی دربردارنده رایحه پرالین، نعناع هندی و وانیل است. عطر زنانه لانکوم لاوی ابل برای جلسات اداری، مهمانی‌های رسمی و قرارهای عاشقانه یک انتخاب ایده‌آل است.

۲. عطر زرجف بوکت آیدیل

عطر Casamorati Xerjoff Bouquet Ideale توسط برند ایتالیایی Xerjoff (زرجُف یا سرژُف) ساخته شده و رایحه‌ای شیرین و گرم دارد. نت‌های اولیه بوکت آیدیل شامل جوز و دارچین و نت‌های میانی شامل پاپیروس، چوب سدر، چوب صندل سفید و چوب گایاک می‌باشد. سپس نت‌های پایانی با رایحه تنباکو، دانه تونکا، مشک و وانیل از راه می‌رسند.

بوکت آیدیل از بهترین عطرهای زنانه دنیا است که هم برای موقعیت‌های رسمی و آکادمیک و هم در قرارهای دوستانه و عاشقانه قابل استفاده است؛ اما بهترین بازخورد آن در مهمانی‌های رسمی مشخص می‌شود. زیرا رایحه شیرین، چوبی، ادویه‌ای و وانیلی آن به خوبی می‌تواند در شلوغی مهمانی توجه دیگران را جلب کند.

۳. عطر ایو سن لورن لیبر

عطر فرانسوی Yves Saint Laurent Libre یکی دیگر از ادکلن‌های زنانه پرطرفدار است که رایحه‌ای شیرین و معتدل دارد. نت‌های اولیه این عطر لوکس زنانه را روایح پرتقال ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج و انگور فرنگی سیاه تشکیل می‌دهند. نت‌های میانی با روایح شکوفه پرتقال و گل یاس یادآور سرزندگی فصل بهار هستند. در نهایت نت‌های پایانی متشکل از عنبر، مشک و وانیل می‌باشند. ادوپرفیوم ایو سن لورن لیبر با موقعیت‌های آکادمیک، مهمانی رسمی و قرار عاشقانه تناسب خوبی دارد.

۴. عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم

یکی دیگر از بهترین ادکلن‌های زنانه جهان که مانند قبلی از برند ایو سن لورن است. ادوپرفیوم Yves Saint Laurent Black Opium شامل نت‌های اولیه فلفل صورتی، شکوفه پرتقال و گلابی و نت‌های میانی قهوه، شیرین بیان و گل یاس است. نت‌های پایانی این عطر زمستانی زنانه متشکل از وانیل، رایحه چوب کشمیر، نعناع هندی و سدر می‌باشد. البته اگر به رایحه گل یاس علاقه دارید، مقاله معرفی عطر با رایحه گل یاس را مطالعه کنید.

بلک اوپیوم رایحه‌ای شیرین و گرم دارد و برای جلسات اداری، مهمانی رسمی و قرارهای عاشقانه در فصل زمستان و روزهای سرد سال گزینه بسیار خوبی است.

۵. عطر شنل کوکو مادمازل

عطر Coco Mademoiselle نیز یک عطر فرانسوی و از عطرهای پرطرفدار زنانه برند شنل است. کوکو مادمازل رایحه‌ای شیرین و معتدل دارد و در تمام روزهای سال قابل استفاده است. پس از معرفی اولیه کوکو مادمازل در سال ۲۰۰۱، این عطر برای سه سال متوالی به‌عنوان بهترین عطر زنانه دنیا شناخته شد. نت‌های اولیه کوکو مادمازل از عصاره پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه پرتقال و نارنج ساخته شده. نت‌های میانی شامل رایحه درخت گل ابریشم، گل رز، یاس و یاسمن است و نت‌های پایانی نیز از روایح دانه تونکا و نعناع هندی ساخته شده.

۶. عطر ویکتوریا سکرت بامبشل

عطر Victoria's Secret Bombshell اگرچه در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شد، اما هنوز در سال ۲۰۲۳ یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه دنیا محسوب می‌شود که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. ویکتوریا سکرت بامبشل رایحه‌ای خنک و شیرین دارد. روایح میوه‌ای مانند آناناس، پرتقال، توت فرنگی و گریپ فروت نت‌های اولیه این عطر را می‌سازند. نت‌های میانی با روایح دانه‌های قرمز، گل برف، ارکیده و یاس ساخته شده. در نهایت خزه درخت بلوط، روایح چوبی و مشک نت‌های پایانی را تشکیل می‌دهند. افشاندن عطر بامبشل در روزهای گرم بازخورد بهتری برای شما خواهد داشت.

۷. عطر مون گرلن

عطر Guerlain Mon EDP از برند گرلن، یک عطر شیرین و بسیار جذاب زنانه است. مون گرلن در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و مبدا آن کشور فرانسه است. استفاده از مون گرلن با لباس‌های شیک و لوکس و حضور در محیط‌های رسمی متناسب است. نت‌های اولیه شامل رایحه اسطوخودوس و ترنج و نت‌های میانی شامل روایح گل زنبق و گل یاس است؛ نت‌های پایانی نیز دربردارنده رایحه چوب صندل سفید، دانه تونکا و وانیل است.

هنگامی که مون گرلن را اسپری کنید، با فضای وانیلی روبه‌رو می‌شوید که وجود رایحه اسطوخودوس باعث ملایم‌تر شدن این فضا می‌شود. همچنین وجود رایحه گل یاس یک فضای پودری و خوراکی خوشمزه ایجاد می‌کند. به‌طور کلی هرچه از زمان افشاندن این عطر می‌گذرد، جذابیت روایح آن بیشتر می‌شود.

۸. عطر باکارات رژ اکستریت د پارفوم

عطر Baccarat Rouge Extrait de Parfum حاصل هنر عطار معروف، فرانسیس کورکجان است. این عطر فرانسوی فوق العاده در سال ۲۰۱۷ ساخته شده و هنوز یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه است. نت‌های اولیه باکارات رژ شامل بادام و زعفران، نت‌های میانی شامل سدر و گل یاس و نت‌های پایانی متشکل از روایح چوبی، عنبر و مشک است. استفاده از این عطر گرم و شیرین زنانه در فصول سرد سال پیشنهاد می‌شود.

این عطر برای جلسات اداری، مهمانی‌های رسمی و قرارهای عاشقانه انتخاب لوکس و ایده‌آلی محسوب می‌شود. البته به دلیل قیمت زیاد آن، پیشنهاد می‌شود ابتدا دکانت عطر را تهیه و پس از اطمینان از باخورد مثبت روایحش، نسبت به خرید حجم بیشتر اقدام کنید. باکارات رژ توسط برند Maison Francis Kurkdjian در یک شیشه ۷۰ میل که با در نظر گرفتن سلیقه‌ خانم‌های شیک‌پسند طراحی شده، ارائه می‌شود. برای این عطر نیز، همچون عطرهای پرشمار دیگر، دکانت‌های ۲، ۵ و ۱۰ میل توسط فروشگاه اینترنتی عطر خلیفه‌چی ارائه می‌گردد.

جمع بندی

در دنیای روایح متنوع و گوناگون عطرها، انتخاب یک عطر مناسب کمی سخت شده است. در این مقاله به معرفی ۸تا از محبوب‌ترین عطرهای زنانه ۲۰۲۳ پرداختیم. همچنین گفتیم اگر در انتخاب دو یا چندتا از این ادکلن‌ها تردید دارید، بهتر است ابتدا حجم کمتر آن‌ها را به صورت دکانت یا دستریز عطر تهیه و تست کنید.

منبع:برترین ها

457492