امدادرسانی به ۲۰ هموطن گرفتار در برف و کولاک توسط هلال احمر زنجان

سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از امدادرسانی به ۲۰ هموطن گرفتار در برف و کولاک توسط ۲ تیم عملیاتی در شبانه روز گذشته خبر داد.
تصویر امدادرسانی به ۲۰ هموطن گرفتار در برف و کولاک توسط هلال احمر زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون، داوود مهرگان گفت: ساعت ۵:۱۰ صبح روز جاری در کیلومتر ۲۶ جاده دندی به تکاب سرنشینان ۲۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک شده بودند.

وی تاکید کرد: یک تیم عملیاتی همراه با خودروی آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قره درق برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این عملیات به ۱۱ نفر گرفتار در برف و سرما، امدادرسانی شد.

مهرگان از امدادرسانی به ۹ سرنشین در مسیر روستای مرشون ابهر خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۲۱:۰۳ شامگاه گذشته به ندای امداد گزارش گرفتار شدن پنج خودرو اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: یک تیم‌عملیاتی همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این امدادرسانی در کیلومتر ۹۰ آزادراه زنجان-قزوین در مسیر روستایی مرشون به سرنشینان سه خاور و ۲ سواری انجام شد.

وی با بیان اینکه این عملیات ساعت ۲۲:۵۹ دقیقه پایان یافت، افزود: عملیات پایگاه ماهنشان نیز ساعت ۸:۳۰ صبح پایان یافت.

مهرگان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

منبع: مهر

599025