سرپرست دوبلاژ صدا و سیما منصوب شد

سرپرست مدیریت دوبلاژ رسانه ملی توسط مدیرکل تأمین و رسانه‌ بین‌الملل سیما منصوب شد.
تصویر سرپرست دوبلاژ صدا و سیما منصوب شد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد غلامرضایی مدیرکل تامین و رسانه بین‌الملل، فرشید شکیبا را به سمت "سرپرست مدیریت دوبلاژ" منصوب کرد.

در این حکم آمده است با توجه به این که دوبلاژ سیما یکی از ارکان پیش‌برنده و شناخته شده در عرصه هنر رسانه بوده و سهم به‌سزایی در پیشبرد اهداف رسانه ملی برای ارائه تصویر صحیح و دقیق از ایران، منطقه و جهان به مخاطبان داشته، لذا شایسته است در ادامه از این ظرفیت مهم برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بهره برد.

تقویت ظرفیت زبان‌گردانی از طریق شناسایی و جذب استعدادهای جدید در حوزه گویندگی و صداپیشگی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز جهت ارتقاء سطح دانش همکاران، طراحی و راه‌اندازی سامانه‌های برخط برای مکانیزه شدن فرآیندهای داخلی و خارجی دوبلاژ و شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت تیم‌های دوبله توانمند و مستعد در سطح کشور از مواردی است که در این حکم به آن تأکید شده است.

در پایان ضمن تاکید بر تکریم و حفظ شأن اساتید و پیشکسوتان عرصه دوبله کشور به عنوان سرمایه‌های هنر از زحمات و خدمات مجتبی نقی‌ئی در ایام تصدی این مسئولیت قدردانی شده است.

گفتنی است فرشید شکیبا پیش از این قائم‌مقام سیمای استان‌ها بوده و مدیرکلی طرح و‌ هماهنگی تولید سیمای استان‌ها، دبیر ستاد انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره اسلامی شهر و روستا شبکه‌های استانی صدا و‌ سیما، مسئول شورای ورزش شبکه‌های استانی و عضو شورای ورزش سازمان صدا و سیما، دبیر شورای مجریان شبکه‌های استانی صدا و سیما و عضو کمیته سینمایی اداره کل بازرگانی صدا و سیما را در سوابق خود دارد.

منبع:تسنیم

457000