تغییر ساعات کار ادارات استان قزوین

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: ساعات کار دستگاه های اجرایی و بانک های استان بدلیل صرفه جویی در مصرف انرژی تا اطلاع بعدی تغییر یافت. همچنین روزهای پنجشنبه نیز دستگاه های اجرایی و بانک ها به جز دستگاه های خدمات رسان تعطیل هستند.
تصویر تغییر ساعات کار ادارات استان قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون،ابوالفضل مرادی روز دوشنبه افزود: براساس بخشنامه ای که به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه گاز ساعات کار ادارات و بانک های استان قزوین از فردا بیستم دی ماه از ساعت ۸ صبح آغاز و ساعت پایان کار آنها نیز ۱۴ می باشد.

وی اظهار داشت: روزهای پنجشنبه نیز دستگاه های اجرایی و بانک ها به جز دستگاه های خدمات رسان تعطیل هستند.

این مسوول گفت: مدیران اجرایی باید کاهش ساعت کار ادارات را از طریق برقراری دورکاری برای کارمندان جبران کنند و تعطیلی ها و کاهش ساعت کار خللی به خدمات رسانی به مردم وارد نکند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین افزود: سیستم گرمایشی ادارات و بانک ها باید یک ساعت قبل از شروع کار روشن و یک ساعت قبل از پایان کار خاموش شود و مدیران ادارات و بانک ها باید نسبت به این موضوع نظارت کافی را داشته باشند.

مرادی اظهار داشت: شرکت گاز استان قزوین نیز مسوول نظارت بر صرفه جویی مصرف گاز در دستگاه های اجرایی است و برهمین اساس مدیران خاطی را به استانداری معرفی خواهد کرد.

منبع:ایرنا

455951