استقبال رادیو از «روز مادر» با پویش «به نام مادر»

به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا پویش «به نام مادر» را برگزار می‌کنند.
تصویر استقبال رادیو از «روز مادر» با پویش «به نام مادر»

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی شهاب تالی مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا در آستانه نزدیکی روز مادر گفت: شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر پویش «به نام مادر» را تدارک دیده است. شنوندگان رادیو پیام و رادیو آوا در سراسر کشور می‌توانند برای گرامیداشت روز مادر از ۱۷ تا ۲۳ دی با رادیو پیام و آوا همراه و این روز فرخنده را جشن بگیرند.

وی با اشاره به پویشی که راه اندازی شده بیان کرد: به منظور گرامیداشت مقام والای مادر و روز زن این پویش در دو بخش برگزار می‌شود، بخش عمومی که همه علاقه مندان می‌توانند بهترین جمله در وصف مادر را نوشته و از نوشته خود عکس بگیرند به همراه عکس خود و یا مادر گرامی‌شان برای پخش از رادیو نمای پیام و آوا ارسال کنند.

شهاب تالی اضافه کرد: در بخش دوم که ویژه کودکان و نوجوانان عزیز است این‌ها می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع مادر کشیده و به همراه عکس خودشان برای پخش از رادیونمای پیام و آوا از طریق درگاه‌های ارتباطی رادیو پیام و آوا در پیام‌رسان بله و روبیکا ارسال کنند.

وی در پایان گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند علاوه بر ارسال نقاشی در بخش اول نیز شرکت کنند همه آثار ارسالی از رادیو نمای پیام و آوا با نام و تصویر شرکت‌کنندگان پخش خواهد شد و پس از داوری در هر بخش به سه اثر برگزیده جایزه نقدی اهدا می‌شود.

455807