نفرات برتر نخستین دوره از مسابقات اسکواش مسترز استان همدان معرفی شدند

رئیس هیأت اسکواش استان همدان تصریح کرد: نخستین دوره از مسابقات اسکواش مسترز آقایان، خانم‌ها و کودکان استان همدان در سطح فنی مطلوب و خوبی برگزار شد و در بخش‌های مختلف نفرات برتر معرفی شدند.
تصویر نفرات برتر نخستین دوره از مسابقات اسکواش مسترز استان همدان معرفی شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، اسدالله ربانی‌مهر با اشاره به اینکه مسابقات فصلی اسکواش هر سه ماه یک بار برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این پیکارها حفظ آمادگی جسمانی و افزایش سطح فنی بازیکنان و حفظ رقابت میان آنها است، اظهار کرد: در شش هفته گذشته افزون بر ۸۰ ثبت نام صورت گرفت که با توجه به تعداد ورزشکاران فعال در اسکواش استقبال بالایی بوده است.

وی افزود: در دهه فجر از برترین‌ها و عنوان‌داران رقابت‌ها تقدیر و تجلیل صورت خواهد گرفت، همیشه تلاش کرده‌ایم در حد توان هیأت یا حتی بیشتر از آن توجه ویژه‌ای به ورزشکاران داشته باشیم.

رئیس هیأت اسکواش استان همدان تصریح کرد: نخستین دوره از مسابقات اسکواش مسترز آقایان، خانم‌ها و کودکان استان همدان در سطح فنی مطلوب و خوبی برگزار شد و در بخش‌های مختلف نفرات برتر معرفی شدند.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: در بخش نفرات برتر کودکان کمتر از ۱۱ سال آریا عباس‌بیگی، سامیار بیات و علیرضا موسوی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در بخش نفرات برتر کودکان کمتر از ۱۳ سال امیرعباس ربانی اول شد و دانیال شاهسوند و کارن کلوندی به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

سکاندار اسکواش همدان ادامه داد: همچنین در بخش نفرات برتر مسترز الهام نجاری به مقام قهرمانی رسید، مریم نوری دوم شد و زهره رضایی مقام سوم را تصاحب کرد و در رده نفرات برتر مسترز آقایان، شایان اول شد و معینی مقام دوم مسابقات را کسب کرد.

ربانی‌مهر در پایان گفت: توجه به افراد مستعد و شناسایی بازیکنان توانمند یکی از اهداف ما در راستای برگزاری مسابقات است و به دنبال ارتقای هر چه بیشتر جایگاه اسکواش همدان در سطح کشور هستیم و هم‌اکنون در آخرین رده‌بندی کشوری جزء پنج استان برتر کشور هستیم.

نزدیک به ۲۰۰ ورزشکار اسکواش در استان همدان به صورت سازماندهی شده مشغول به فعالیت هستند.

منبع:ایسنا

455775