رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شد

امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش شد.
تصویر رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش برای احراز پست ریاست امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ به ریاست محمد پولادگر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، شهرابی نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و مجید جلیلی قاضی زاده دبیر مجمع فدراسیون اسکواش حضور داشتند.

افراد حاضر در این مجمع ۵۰ نفر بودند.

بابک فقیر، پیروز هاشمی ارس، امیر عزیزی پور و محمد آران ۴ کاندیدای احراز ریاست فدراسیون اسکواش بودند. پیش از رای گیری بابک فقیر با ارائه برنامه های خود به نفع امیر عزیزی پور از شرکت در انتخابات کناره گیری کرد.

در پایان دور اول رای گیری، امیر عزیزی پور موفق به کسب ۲۴ رای از ۵۰ رای ماخوذه شد و همچنین پیروز هاشمی ارس ۱۴ رای و محمد آران ۱۱رای کسب کردند تا انتخابات به دور دوم کشیده شود.

امیر عزیزی پور و محمد آران به مرحله دوم انتخابات رفتند. از ۵۰ رای نیز یک رای سفید بود.

در دور دو رای گیری امیر عزیزی پور با کسب ۳۴ رای از ۵۰ رای ماخوذه به مدت ۴ سال رییس فدراسیون اسکواش شد و پیروز هاشمی ارس نیز در دور دوم موفق به کسب ۱۶رای شد.

امیر عزیزی پور در انتخابات دو هفته قبل تایید صلاحیت نشده بود و اعضای مجمع هم در اعتراض به این موضوع انتخابات را نیمه کاره ترک کردند تا انتخابات امروز مجددا برگزار شود.

عزیزی پور قبل از ارائه برنامه های خود ضمن عذرخواهی از اعضای مجمع به خاطر مسائل و مشکلاتی که در مجمع قبلی پیش آمده بود، گفت: از اعضای مجمع احساس شرمندگی می کنم و از وزارت ورزش به خاطر حمایتی که از من داشت تا بتوانم در این مجمع حضور پیدا کنم، تشکر می کنم.

وی افزود: در صورتی که سکان دراسیون را بر عهده بگیرم از تمام ظرفیت ها در جای خود استفاده خواهم کرد.

سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات، محسن خمارلو برعهده داشت.

منبع: ایسنا

444921