حجم بالای ترددها در معابر تهران/ در کدام بزرگراه‌ها ترافیک سنگین است؟

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح سه شنبه سیزدهم دی ماه اظهار کرد: بارصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.
تصویر حجم بالای ترددها در معابر تهران/  در کدام بزرگراه‌ها ترافیک سنگین است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ شریفی ادامه داد : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری ،شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند .

وی گفت : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بیان کرد : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا(ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

وی افزود : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بارترافیکی هستیم .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

445061

نظرات شما ( 1 نظر )

تقی زاده |
چهارشنبه 22 آذر 140212:31
من در حاشیه بزرگراه شهید خرازی ساکن هستم . هر روز از ساعت 5 صبح تا 24 شاهد حجم بالای خودروها با سرعت زیاد از سمت کرج بسمت تهران و بالعکس هستم . این موضوع در کلیه ورودیها و خروجی های تهران وجود دارد . ساکن هشتگرد و کرج ، شاغل در جاده دماوند ، قم یا ورامین است . ساکن دماوند و خاوران ، شاغل در جاده ساوه و کرج و قزوین است . ایکاش یک رصد جدی صورت می گرفت و خروجی های رصد تحلیل و بر اساس خروجی ها ، محل سکونت و اشتغال ها با الزام برای مردم در مسیر های مشکل آفرین هماهنگ می شد . شک نکنید همگان از آن سود می برند و رضایت خاطر ایجاد می شود . البته نیاز به جریان سازی رسانه ای و تبیین دارد . ولی منافع مادی و معنوی بسیار بالای را بدنبال خواهد داشت . منبعد نیز کلیه معاملات و اجاره ها با استعلام محل اشتغال صورت بگیرد و عدم رعایت آن تخلف محسوب و با آن برخورد شود .