رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

دشمنان خصلت "اشداء علی الکفار" را در شهید سلیمانی به خوبی دیدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: مکتب حاج قاسم در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و اینجا رئیس جمهور آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای او(حاج قاسم) لذا دعوا، دعوای تمدن بود و رئیس جمهور امریکا دستور مستقیم ترور شهید سلیمانی را داد.
تصویر دشمنان خصلت "اشداء علی الکفار" را در شهید سلیمانی به خوبی دیدند

به گزارش سایت خبری پرسون،دکتر محمدمهدی طهرانچی صبح امروز ۱۳ دی ماه در گردهمایی خادمان رضوی با عنوان "رهروان خدمت و مقاومت" به مناسبت سالروز شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی در مصلای امام علی علیه السلام کرمان با اشاره به آیه ۲۹ سوره فتح اظهار کرد: دشمنان خصلت "اشداء علی الکفار" را در شهید سلیمانی به خوبی دیدند و حاج قاسم با تمسک به امامت و ولایت و علی بن موسی الرضا علیه السلام عبودیت کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی برای رسیدن به خصلت های همراهان پیامبر اسلام ممارست کرد و به سه حرم جمهوری اسلامی، حرم دین و حرم علی بن موسی الرضا قائل بود که خادم آنجا بود.

طهرانچی با اشاره به جانفشانی ها و فرماندهی شهید سلیمانی در شام، عراق، حزب الله و ... بیان کرد: حاج قاسم کفار را عصبانی و مؤمنین را به تعجب وادار می کرد؛ وقتی یمن فقیر را مقابل عربستان سرمایه دار می دیدند تعجب می کردند و رویش مقاومت ماحصل خادمی حاج قاسم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ادامه با اشاره به شرایط منطقه و راهبرد غربی ها اظهار کرد: غرب آقایی خود را در منطقه از دست داد و این در حالی است که آنها آقایی را با توسل به علم و فناوری با کشتن مردم می خواهند.

وی افزود: مکتب حاج قاسم در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و اینجا رئیس جمهور آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای او(حاج قاسم) لذا دعوا، دعوای تمدن بود و رئیس جمهور امریکا دستور مستقیم ترور شهید سلیمانی را داد.

طهرانچی بیان کرد: آنها می گویند ما نمی خواهیم کسی که می خواهد مطهر باشد در دنیا بماند و برای همین عکس حاج قاسم در اینستاگرام بالا نمی آمد.

وی اظهار کرد: قدر فرزند کرمان را بدانید که با اقتدا به ولایت غوغایی به پا کرد و نگاه او به جمهوری اسلامی، حرم بود زیرا ستونی دارد به نام ولایت و هرقدر حاج قاسم را دوست داریم باید از رهبر عزیزمان اطاعت کنیم.

منبع:ایسنا

445049