مجروح شدن مامور یگان حفاظت لردگان توسط قاچاقچیان چوب

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در منطقه سردشت لردگان دراثر برخورد خودرو افراد متخلف و قاچاقچیان چوب با یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری این فرد دچار مجروحیت شد.
تصویر مجروح شدن مامور یگان حفاظت لردگان توسط قاچاقچیان چوب

به گزارش سایت خبری پرسون،صادق محمدی با اشاره به مجروح شدن یکی از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری توسط قاچاقچیان چوب، اظهار کرد: در یکی از ایست‌های بازرسی یگان حفاظت که جهت جلوگیری از قاچاق چوب در استان ایجاد شده‌اند متاسفانه پس از اعلام ایست توسط ماموران، راننده از توقف امتناع کرده و درنتیجه بر اثر برخورد خودرو افراد متخلف با یکی از ماموران یگان حفاظت این فرد از ناحیه سینه و دست دچار مصدومیت شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری افزود: خودرو افراد متخلف شناسایی شده و اقدامات قضایی لازم جهت دستگیری آن‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: حادثه رخ داده برای مامور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در منطقه سردشت لردگان اتفاق افتاده و خودرو افراد متخلف نیز حاوی چوب‌های جنگلی قاچاق بوده که به همین‌ علت این اشخاص در برخورد با ایست بازرسی از توقف خودداری کرده و موجب مجروحیت این مامور شده‌اند.

محمدی خاطرنشان کرد: درحال حاضر حال عمومی مامور مصدوم مطلوب گزارش شده و این نیروی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از بیمارستان مرخص شده است.

منبع:ایسنا

444775