مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان خبر داد:

برگزاری کلاس‌های جبرانی در پی تعطیلی مقطعی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به تعطیلی مدارس استان در برخی روزها به دلیل بارش برف، سرما و آلودگی هوا گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برپایی کلاس‌های جبرانی صورت گرفته است.
تصویر برگزاری کلاس‌های جبرانی در پی تعطیلی مقطعی مدارس

به گزارش سایت خبری پرسون،مدارس شهر اصفهان و برخی مناطق اطراف آن در پی افزایش غلظت آلاینده‌های هوا امروز شنبه تعطیل شد. این تعطیلی روزهای پیش با افزایش برودت هوا در برخی نقاط دیگر نیز اعمال شده بود.

محمدرضا ابراهیمی روز شنبه با اشاره به نگرانی برخی والدین دانش‌آموزان به ویژه در دوره ابتدایی به دلیل تعطیلی مدارس افزود: به مدیران و معلمان مدارس مناطقی در استان که کلاس‌های درسی آنها چند روزی تعطیل شده اعلام شده است که از پنجشنبه‌ها برای برگزاری کلاس‌های جبرانی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: همچنین این امکان فراهم است که با برنامه‌ریزی مدیران مدارس در برخی نوبت‌های عصر هم کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان دوره‌هایی که در چند وقت اخیر در برخی روزها تعطیل بودند استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان به خانواده‌ها توصیه کرد که همچنان پیگیر وضعیت تحصیل فرزندان خود به ویژه دانش آموزان ابتدایی باشند و در روزهایی که به دلیل آلودگی هوا یا شرایط جوی تعطیل اعلام می‌شود روند انجام تکالیف درسی آنها را مورد توجه داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان تاکید کرد: دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم امتحانات نوبت اول را با توجه به اینکه در کنکور سراسری با توجه به آخرین تغییرات انجام شده سهم ۴۰ درصدی دارد، جدی بگیرند.

ابراهیمی ضمن طبیعی دانستن نگرانی خانواده‌ها نسبت به وضعیت آموزشی و تربیتی فرزندانشان از آنها خواست که همکاری و هماهنگی لازم را در پیگیری وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان با معلمان داشته و به آنها اعتماد لازم و همیشگی را داشته باشند.

حدود یک‌میلیون دانش‌آموز در بیش از ۶ هزار واحد آموزشی در استان مشغول به تحصیل هستند.

منبع:ایرنا

444533