گزارش پرسون از یک رویداد؛

از برگزاری اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه تا انتقاد از مسئولان فرهنگی سابق

مدیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) از برگزاری اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه با حضور ۸۰۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه، هنرمندان، خطبا و شعرا در مشهد مقدس در بهمن ماه خبر داد.
تصویر از برگزاری اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه تا انتقاد از مسئولان فرهنگی سابق

به گزارش سایت خبری پرسون، داوود منافی‌پور در نشست خبری که صبح امروز در مسجد النبی (ص) بوستان نهج‌البلاغه برگزار شد؛ گفت: ۵ بهمن ماه سال جاری روز شهادت امام هادی اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه برگزار می شود.

این نشست با سه کارگروه فعالیت دارد، کارگروه نخست اساتید دانشگاه، دومین کار گروه در حوزه هنری و سومین کار گروه در بخش بین‌المللی است که ۱۵۰ ملیت و یک هزار نفر از استاد و مسئولان کشور های مختلف به شکل غیر حضوری در این اجلاس شرکت خواهند کرد.وی افزود: از جامعه هنرمند درخواست می شود در این زمینه ورود پیدا کنند.

منافی پور ادامه داد: سایت مودت با رویکرد مقالات و تحقیقات پذیرای محققین خواهد بود.مدیر مجمع جهانی حضرت‌ علی اصغر(ع) تصریح کرد: مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در ایران و ۴۶ کشور جهان؛ بیش از ۷۵۰۰ مراسم را با عنوان همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم برگزار می کند.

وی در ادامه بیان کرد: این مجمع در نظر دارد در جهت پیشبرد این حرکت در جهان و رونمایی از تحقیقات پیراهن معظّم سیدالشهدا علیه السلام، که پنج سال به طول انجامید، «اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه» را با حضور ۸۰۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه، هنرمندان عرصه‌های مختلف، خطبا، شعرا و... در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار کند.

منافی پور خاطرنشان کرد: رسانه های گوناگون از کشورهای مختلف و رسانه های داخلی در اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه حضور خواهند داشت .

وی عنوان کرد: متاسفانه مسئولان فرهنگی سابق توجهی به وظیفه شان نداشتند.

443972