کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز ناحیه 2 آموزش و پروش استان قم مطرح کرد؛

تاریخ دقیق تشیع در کنار تبیین خط مشی علما بیان شد

کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز ناحیه 2 آموزش و پروش استان قم گفت: طراحی این نمایشگاه به گونه‌ای بوده است که برای اهل علم ازجمله دانشجویان، علما، فرهنگیان و کسانی که در مباحث علمی در حال فعالیت هستند، قابل استفاده است.
تصویر تاریخ دقیق تشیع در کنار تبیین خط مشی علما بیان شد

به گزارش سایت خبری پرسون،علی نظرزاده، کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز ناحیه ۲ آموزش و پروش استان قم امروز یک شنبه 27 آذرماه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در گفت‌‎وگویی، اظهار کرد: تمام این نمایشگاه از ابتدا تا انتها بسیار مفید و ثمربخش بود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تاریخ دقیق شیعه بیان شده است، مطرح کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به تبیین خط مشی علما در طول تاریخ اسلام نیز پرداخته است.

کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز ناحیه ۲ آموزش و پروش استان قم ادامه داد: طراحی این نمایشگاه به گونه‌ای بوده است که برای اهل علم ازجمله دانشجویان، علما، فرهنگیان و کسانی که در مباحث علمی در حال فعالیت هستند، قابل استفاده باشد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه می‌تواند سطح علمی و دینی افراد را افزایش دهد، عنوان کرد: امیدواریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا تمام دانشجویان بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

منبع:ایسنا

442502