ترامپ به دنبال چاپ نامه‌هایش با سلبریتی‌ها

دونالد ترامپ در فکر چاپ نامه‌نگاری‌هایش با رهبران جهان و سلبریتی‌هایی مانند مایکل جکسون و پرنسس دایانا در یک کتاب جدید است.
تصویر ترامپ به دنبال چاپ نامه‌هایش با سلبریتی‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، سی‌ان‌ان گزارش داد که دونالد ترامپ در فکر چاپ نامه‌نگاری‌هایش با رهبران جهان و سلبریتی‌هایی مانند مایکل جکسون و پرنسس دایانا در یک کتاب جدید است.

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا قصد دارد نامه‌هایی را که در دهه‌های گذشته با سلبریتی‌ها رد و بدل کرده، در کتابی جدید چاپ کند.

هنوز مشخص نیست که آیا نامه‌های دوران ریاست‌جمهوری او هم در این کتاب گنجانده خواهد شد یا نه.

ترامپ پیش از این درباره «نامه‌های عاشقانه»‌ای که با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ رد و بدل کرده بود، سخن گفته بود.

منابع سی‌ان‌ان گفتند که احتمالا نامه‌نگاری‌های ترامپ با افرادی از جمله التون جان، مایکل جکسون و شاهدخت دایانا را در این کتاب خواهیم خواند.

روزنامه نیویورک‌تایمز در ۲۰۱۹ گزارش داد که التون جان، اسطوره موسیقی انگلیس درخواست ترامپ برای اجرای برنامه در مراسم تحلیف او را رد کرده است.

این خواننده ۷۵ ساله در پاسخ به درخواست ترامپ، نوشت: خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که شاید درست نباشد به عنوان یک شهروند انگلیسی، در مراسم تحلیف یک رئیس‌جمهوری آمریکا آواز بخوانم. عذرخواهی مرا پذیرا باشید.

تایمز در آن زمان نوشت که با توجه به اجرای التون جان در سومین مراسم ازدواج دونالد ترامپ با ملانیا در ۲۰۱۵، احتمالا رد شدن درخواستش برای ترامپ سنگین بوده است.

این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا همچنین در سال ۱۹۹۷ در مصاحبه با هاوارد استرن با آب‌وتاب فراوان درباره نامه‌نگاری‌هایش با شاهدخت دایانا سخن گفت.

ترامپ در این مصاحبه مدعی شد که «می‌توانستم با دایانا رابطه جنسی داشته باشم»، ادعایی که در کمپین انتخابات او در سال ۲۰۱۶ دوباره بین مردم پخش شد.

او به استرن گفت که شاهدخت دایانا چند ماه پیش از مرگش، در «نامه‌ای بسیار دلپذیر» از او برای «لطفی» که در حقش کرده، تشکر کرده بود.

ترامپ همچنین چندین نامه برای رهبر کره شمالی ارسال کرد.

منبع: ایسنا

441827