جنگ طنز «شهر فرنگ» هر روز در رادیو

هر روز صبح جنگ رادیویی «شهر فرنگ» با نگاهی طنز به مرور اخبار و حواشی ورزشی می‌پردازد.
تصویر جنگ طنز «شهر فرنگ» هر روز در رادیو

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «شهر فرنگ» در قالب جنگ مفرح با نمایش های طنز و شاد هر روز از رادیو صبا پخش می شود.

«شهر فرنگ» با پخش ترانه های نشاط آفرین به همراه آیتم های نمایشی کوتاه با بیان طنز به نقد مسایل سیاسی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی می‌پردازد و با شعار با ما بخند همراه مخاطبان می شود. این برنامه در روزهای جام جهانی در آیتم «تلفن خبرنگار» بانگاهی طنز به اخبار و حواشی جام جهانی می‌پردازد.

در این آیتم نمایشی ۲ خبرنگار از دفتر مطبوعاتی شهر فرنگ به سرپرستی آقای «کارساز» برای ارسال گزارش بازی های جام جهانی به قطر اعزام شده اند که هر روز با ماجرایی روبه رو می شوند.

سینا نیکو کار بازیگر نقش کارساز درباره بخش «تلفن خبرنگار» گفت: مردم برای دستیابی به زندگی بهتر، انتخاب راه مناسب‌تر فعالیت در صحنه اجتماع و پرداختن آگاهانه‌تر به مسئولیت‌های فردی و اجتماعی، همواره باید از حوادث و اتفاقاتی که در دنیای اطراف او روی می‌دهد، با خبر باشد. ضمن اینکه فلسفه وجودی خبرنگار مطالبه‌گری، شفاف‌سازی و روشنگری جامعه است و توسعه جامعه هم مستلزم تلاش جدی خبرنگاران در آگاهی‌رسانی درست است. وسایل ارتباط جمعی مانند روزنامه‌ها، رادیو، تلویزیون، اینترنت و مطبوعات می توانند با جعل و تحریف و تخریب و فریب می توانند تاثیرات مهمی در یک جامعه داشته باشد.

وی افزود: آقای کارساز در «شهر فرنگ» در نقش مسئول یکی از مطبوعات در روزهای جام جهانی خبرنگارانی را برای ارسال گزارش به قطر اعزام کرده است، که هر روز در این آیتم با نگای طنز به یکی از معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی در ورزش و خبرها و حواشی جام جهانی پرداخته می شود.

نیکو کار بیان کرد: جام جهانی در «شهر فرنگ» می تواند فرصتی برای نقد شیرین معضلات فرهنگی و اجتماعی در ورزش باشد، که شخصیت کارساز با برزگنمایی و غلو این مشکلات در فضایی طنز به نقد شیرین این مسائل می پردازد.

«شهر فرنگ» هر روز ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی احسان زارع و اجرای فریبا باقری و هنرنمایی جمعی از بازیگران رادیو تقدیم شنوندگان می شود.

441160