هیو جکمن پیشنهاد جیمز باند را نپذیرفت!

قبل از انتخاب دنیل کریگ برای ایفای نقش جیمز باند هیو جکمن به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور در این فرنچایز در نظر گرفته شده بود که نپذیرفت.

تصویر هیو جکمن پیشنهاد جیمز باند را نپذیرفت!

به گزارش سایت خبری پرسون، فرنچایز James Bond یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین مجموعه‌های تاریخ سینما محسوب می‌شود که هر بازیگری آرزوی حضور در آن را دارد. مجموعه‌ای که دنیل کریگ (Daniel Craig) به عنوان آخرین جیمز باند فعلی سینما در آن به ایفای نقش پرداخت و آثار ماندگاری را از خود بر جای گذاشت.

با این حال بازیگر نقش ولورین یعنی هیو جکمن (Hugh Jackman) در تازه‌ترین مصاحبه خود فاش کرده که پیش از ساخته شدن فیلم Casino Royale در سال 2006 و انتخاب دنیل کریگ برای ایفای نقش جیمز باند، با او برای حضور در این فرنچایز صحبت شده بود. مسئله‌ای که در نهایت هیو جکمن ایفای نقش ولورین را ترجیح داده و از حضور در فرنچایز جیمز باند کناره‌گیری کرده است.

شرایط به شکلی رقم خورد که اگر خواستار ایفای نقش ولورین بودم، دیگر زمانی برای حضور در یک فرنچایز بزرگ دیگر را نداشتم.

در هر حال فیلم No Time to Die آخرین حضور دنیل کریگ به عنوان جیمز باند در سینما می‌باشد که باید دید تهیه‌کنندگان این فرنچایز چه بازیگر جدیدی را برای ایفای نقش این شخصیت نمادین در نظر خواهند گرفت. از سوی دیگر نیز شاهد بازگشت هیو جکمن به نقش ولورین در پروژه Deadpool 3 خواهیم بود که می‌تواند یک شگفتی بزرگ را در دنیای سینمایی مارول به ارمغان بیاورد.

منبع: دنیای تصویر

440104