صداپیشگی هیو جکمن در یک انیمیشن کمدی

هیو جکمن صداپیشگی سریال انیمیشن کمدی با نام «کوالا من» یا «مرد کوالایی» بر عهده گرفت.

تصویر صداپیشگی هیو جکمن در یک انیمیشن کمدی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از ورایتی، سریال انیمیشن «کوالامن» که سال پیش سفارش ساختش توسط «هولو» داده شد توسط مایکل کیوساک ساخته شده و خود وی صداپیشگی شخصیت اصلی را هم انجام می‌دهد.

این سریال درباره شخصیتی با نام کوین (کیوساک) است. قدرت فوق‌العاده وی در پیروی از قوانین و خفه کردن جرایم کوچک در شهری کوچک است. این شهر هرچند شبیه دیگر مناطق حومه‌ای استرالیاست اما مرکز نیروهای خیر و شر – چه کیهانی، چه بشری- است تا به مردم ناآگاه یورش ببرند. «مرد کوالایی» در تلاش است تا زادگاهش را از این خطرها در امان نگه دارد؛ هرچند در بیشتر موارد او پای خانواده‌اش را هم به این ماجراجویی‌ها می‌کشاند. او هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد تا مانع متفکران منفی، وحشت‌های ماورایی و یا حتی بدتر از همه آدم‌هایی که سطل‌های زباله‌شان را به موقع سر کوچه نمی‌گذارند، بشود.

هیو جکمن در این سریال در نقش «بیگ گریگ» یا «گریگ بزرگ» صداپیشگی می‌کند. او محبوب‌ترین مرد شهر و رییس شورای شهر است. وی یک سلبریتی است که قبلاً مجری یک برنامه محبوب ماهیگیری و اکنون سرپرست کوین است و موجب می‌شود تا او احساس کند کفایت لازم برای کارهایش را ندارد.

جکمن که استرالیایی است برای بازی در نقش لوگان با نام مستعار «ولورین» از مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» شهرتی جهانی دارد. وی این شخصیت را از سال ۲۰۰۰ به تصویر کشیده است. بازی در نسخه موزیکال «بینوایان» در سال ۲۰۱۲ که برایش گلدن گلوب بازی در فیلم کمدی یا موزیکال و نامزدی اسکار را داشت از دیگر نقاط برجسته کارنامه هنری وی است. «بزرگ‌ترین شومن»، «پرستیژ» و «استرالیا» از دیگر فیلم‌های وی است. او ۵ نامزدی امی در کارنامه دارد و یک بار این جایزه را سال ۲۰۰۵ برای میزبانی جوایز تونی، دریافت کرد. وی به تازگی برای بازی در نمایش «مرد موسیقی» هم نامزدی تونی را کسب کرده است.

406706