بازیگر زن ایفاگر «جیمز باند» بعدی!

نقش «مامور ۰۰۷» در قسمت بعدی از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» را یک بازیگر زن رنگین‌پوست بازی می‌کند.

به گزارش پرسون؛ لاشانا لینچ هنرپیشه رنگین‌پوست انگلیسی در یک مصاحبه، خبرها درباره حضورش در نقش مامور ۰۰۷ در جدیدترین قسمت از مجموعه سینمایی جیمز باند را تایید کرد.

ژوئیه سال گذشته (تیر- مرداد ۹۸) وقتی اولین بار شایعاتی درباره احتمال هنرنمایی این ستاره دنیای سینمایی مارول در نقش اولین مامور زن ۰۰۷ پخش شد، واکنش ترول‌های (کاربران) متعصب اینترنتی نفرت‌انگیز و دلسردکننده بود. اگرچه هنوز چیزی تایید نشده بود طرفداران راست‌گرای افراطی از این که یک بانوی سیاهپوست عنوان مامور ۰۰۷ را دریافت کند، شکایت داشتند چون این نقش تاکنون تنها در انحصار بازیگران مرد سفیدپوست بود.

لینچ همان زمان هم بدون این که شایعه بازی در نقش مامور ۰۰۷ را تایید کند، به این انتقادات واکنش داد و گفت با چنین موجی دلسرد نخواهد شد.

این بازیگر ۳۲ ساله به‌تازگی در گفت‌وگو با ماهنامه هارپرز بازار انگلیس (Harper’s Bazaar UK) در نهایت این شایعه را تایید کرد و گفت اولین زن سیاهپوستی خواهد بود که نقش ۰۰۷ را بازی می‌کند. به گفته لینچ، وی ضمن ترک شبکه‌های اجتماعی، از لحاظ احساسی خود را برای موج اجتناب‌ناپذیر انتقادات طرفداران آماده کرده است زیرا اعتقاد دارد، به دلیل تعصبات موجود، به جز او هر زن سیاهپوست دیگری که برای بازی در این نقش انتخاب می‌شد نیز هدف همین حملات و توهین‌ها قرار می‌گرفت.

لینچ در نقش نومی (Nomi) در فیلم زمانی برای مردن نیست، در دوره‌ای که کاراکتر جیمز باند در جامائیکا به سر می‌برد، جای او را خواهد گرفت. نقشی که قرار است رنگ و بویی زنانه و باورپذیر داشته باشد.

زمانی برای مردن نیست بیست و پنجمین قسمت از فیلم‌های اکشن جیمز باند است که بارها به دلیل شیوع کرونا از فهرست اکران خارج شد و در نهایت قرار است آوریل ۲۰۲۱ (فروردین- اردیبهشت ۱۴۰۰) روی پرده برود.

منبع: مجله اسکوایر (Esquire)

209920