خرید ساعت مچی مردانه ( 100٪ اصل )

با توجه به اهمیت ساعت مچی در تیپ و استایل آقایان و حساسیت بالا نسبت به کارکرد و کیفیت آن و با توجه به فراوانی ساعت های تقلبی به معرفی یکی از بهترین مراکز فروش ساعت های اصل مردانه در ایران می پردازیم.
تصویر خرید ساعت مچی مردانه ( 100٪ اصل )

به گزارش سایت خبری پرسون، وب سایت تجاری پل کالا عاملیت رسمی فروش و خدمات پس از فروش برند های دیزل، فسیل، ریباک، سیکو و........در ایران است، از این رو برای اقایانی که علاقه مند به داشتن یک ساعت مردانه اصل با ضمانت نامه های جهانی و خدمات پس از فروش بین المللی است گزینه ای مناسب است.

انبوه ساعت های این مجموعه از کلاسیک ، فشن و ساعت های اسپرت گرفته تا ساعت هایی ورزشی حرفه ای یک مرکز فروش جامع و یک فروشگاه ایده آل برای خریداران ساعت های اصل قلمداد می گردد.

از برند سیکو که نماد کیفیت و کارایی است و بخصوص ساعت های مردانه کلاسیک آن طرفداران زیادی در میان مردانی دارد که اولویت خرید آنها دقت موتور و کارکرد آن است و برند دیزل با طراحی اسپرت و جوان پسند آن علاقه مندان زیادی در بین مردان جوان سرتاسر دنیا دارد و برند اورینت که در کیفیت مواد در این سطح قیمت بی نظیر است و.......

در واقع شرکت بازرگانی پل کالا با گردآوری بهترین برند های ساعت مچی اصل با قیمت مناسب گامی به جلو در رضایتمندی مشتریان با توجه به نیاز های جامعه ایران که غالبا دارای درآمد اندکی هستند برداشته است. و این توجه به نیاز های خریداران ایرانی است که آن را به یکی از بهترین سایت های خرید ساعت مچی اصل در ایران تبدیل کرده است.

یکی از مهمترین دغدغه ها برای خریداران ساعت های اصل استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی است، برای مثال وقتی بند ساعت اصل احتیاج به تعویض و یا تعمیر دارد و یا باتری ساعت تمام می شود و یا ممکن است شیشه ساعت بشکند فقط نمایندگی های رسمی هستند که می توانند خدمات مطلوب و رضایت بخش برای شما انجام دهند، برای مثال در هنگام تعویض شیشه یک ساعت سیکو که دارای ویژگی ضد خش هست چگونه یک تعمیرکار معمولی ساعت می تواند یک شیشه ضد خش را جایگزین آن کند؟ و یا وقتی موتور یک ساعت رولکس که دارای قیمتی چند ده هزار دلاری است یک تعمیرکار ساده چگونه می تواند موتور پیچیده این ساعت را بدون هیچ اشتباهی تعمیر نماید؟

برای همین یکی از مهمترین امتیازات خرید ساعت اصل از مراکز رسمی، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است.

خدمات پس از فروش و گارانتی در شرکت بازرگانی پل کالا بصورت جهانی است یعنی شما می توانید در کشورهای دیگر نیز از این خدمات استفاده نمائید.

در واقع تمام ساعت های اصل که از نمایندگی های رسمی خریداری می شود دارای گارانتی و خدمات پس از فروش از نوع جهانی و بین المللی است.

یکی از مهمترین سوالاتی که در بین خریداران ساعت های مردانه اصل مطرح است این است که چگونه ساعت اصل را از تقلبی تشخیص دهیم

در واقع شناخت ساعت های اورجینال برای بعضی از برند ها مشکل است بهمین منظور خرید از نمایندگی های رسمی که در وب سایت رسمی برند اسم آن نمایندگی قید شده مهمترین اقدام برای داشتن یک ساعت اصل است.

ولی چنانچه به نمایندگی های رسمی دسترسی ندارید به این ویژه گی ها توجه نمائید.

1-حداقل مقاومت ساعت های اصل در برابر آب 30متر است

2-ساعت های اصل دارای شناسنامه منحصربه فرد است

3-ساعت های اصل دارای نمایندگی های رسمی تقریبا در بیشتر کشور هاست.

4-ساعت های اصل دارای رفرنس اختصاصی است

در واقع در هنگام خرید ساعت مردانه اورجینال اگر به نمایندگی های رسمی که غالبا در تهران است دسترسی ندارید به موارد بالا توجه نمائید و حتما از فروشنده فاکتور اورجینال بودن ساعت را دریافت نمائید، کلمه اورجینال دقیق و شفاف باید ذکر شود، هر کلمه ای غیر از اورجینال و اصل غیرقابل قبول می باشد.

و در آخر

شرکت بازرگانی پل کالا عاملیت فروش و خدمات پس از فروش برندهای سیکو، دیزل، اورینت و........در ایران با ارائه جدید ترین مدل های ساعت مچی مردانه اصل با گارانتی و خدمات جهانی با قیمت پایه و مصوب گامی به جلو برای نیازهای امروزه تیپ و استایل مردان شیک پوش در یک مرکز رسمی و قانونی برداشته است.

429458