چگونه ساعت رولکس بخریم؟

خرید ساعت رولکس یک سرمایه گذاری قابل توجه است و نیاز به بررسی دقیق دارد. در اینجا چند نکته برای کمک به خرید آگاهانه ذکر شده است تا شما با توجه به آن بتوانید خرید ساعت رولکس را انجام دهید.
تصویر چگونه ساعت رولکس بخریم؟

نکات مهم در خرید ساعت رولکس

1.بودجه خود را تعیین کنید

ساعت‌های رولکس دارای طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها هستند، بنابراین تعیین بودجه ای که می خواهید برای خرید یک ساعت رولکس هزینه کنید ، قبل از شروع جستجو ضروری است.

2.تحقیق

با مدل های مختلف ساعت رولکس و ویژگی های آن ها آشنا شوید. نظرات آنلاین را مطالعه و نقد بررسی های موجود در سایت های ایرانی و خارجی را با دقت تماشا و قیمت های هر کدام را مقایسه کرده تا ایده بهتری برای آن چه مد نظرتان است داشته باشید.

3.اصالت:

ساعت‌های رولکس بسیار مورد توجه و خاص هستند، و آنها را به یک هدف محبوب برای جعل‌کنندگان تبدیل می‌کند. اطمینان حاصل کنید که از یک فروشنده معتبر خرید می کنید که می تواند اصالت ساعت رولکس را برای شما تضمین کند البته روش ها متعددی برای تعیین اصالت وجود دارد که در ادامه همین مطلب به طور کامل به آن اشاره کرده ایم.

4.خرید از نمایندگی مجاز

رولکس ساعت های خود را فقط از طریق نمایندگی های مجاز به فروش می رساند. خرید از یک منبع غیرمجاز می تواند منجر به خرید ساعت تقلبی یا سرقت شده شود ، البته این مورد در ایران به دلایل تحریم وجود ندارد و نمایندگی های معتبر رولکس در سطح کشور وجود ندارد به همین دلیل افرادی که قصد خرید ساعت رولکس از نمایندگی ها را دارند به کشور های همسایه مانند امارات سفر می کنند.

5.وضعیت:

وضعیت ساعتی که به آن علاقه دارید را در نظر بگیرید. ساعت های رولکس که از قبل خریداری شده اند می توانند گزینه خوبی باشند، اما مطمئن شوید که به درستی سرویس شده اند و در شرایط خوبی هستند.

6.چانه زنی در مورد قیمت

از مذاکره در مورد قیمت با فروشنده نترسید، به خصوص اگر یک ساعت پیش ساخته خریداری می کنید. زیرا با توجه به شرایط این نوع از ساعت و هزینه زیادی که بابت آن ها پرداخت می کنید این حق شما است که یک ساعت با کیفیت و خوب به شما ارائه شود به دلیل از گارانتی بودن یک ساعت با توجه به شرایط و ضوابط اطمینان پیدا کنید

چگونه یک رولکس تقلبی را تشخیص دهیم

رولکس یک برند ساعت لوکس است که همه مردم توانایی خرید آن را ندارند. به همین دلیل است که رولکس های تقلبی همه جا هستند. گاهی اوقات، آن‌ها با قیمت‌هایی عرضه می‌شوند که برای واقعی بودن بیش از حد خوب هستند و مصرف‌کنندگان زودباور در دام خرید یک ماکت ساعت رولکس می‌افتند. دانستن نحوه تشخیص ساعت رولکس تقلبی شما را از پرداخت هزینه برای ساعت تقلبی نجات می دهد.

شماره سریال

شماره سریال رولکس همیشه در پشت فلز ساعت حک می شود، در حالی که ساعت های تقلبی دارای شماره سریال هستند که به سادگی با اسید حکاکی شده اند. قرار دادن شماره سریال هم نشانه رولکس واقعی بودن یا نبودن آن است. به دنبال شماره سریال در سمت ساعت 6 جایی که باند به بند وصل می شود، بگردید. در یک ساعت جدید معتبر رولکس، شماره سریال روی قاب داخلی دیده می شود.

شماره مدل

یک ساعت رولکس واقعی باید دارای شماره مدل قابل تایید باشد. شماره مدل در سمت 12 ساعت جایی که بند به هم می رسند دیده می شود. همچنین باید یک حکاکی "طراحی اصلی رولکس" در بالای شماره مدل وجود داشته باشد. برای دیدن شماره ممکن است لازم باشد نوار را بردارید. برای انجام این کار، کافی است از یک گیره کاغذ برای جدا کردن سنجاقی که نوار را در جای خود نگه می دارد، استفاده کنید.

حکاکی های پشت جلدی

برای رولکس‌های تولید شده قبل از سال 2007، هولوگرام لوگوی تاج روی قاب پشتی دیده می‌شود. نسخه‌های رولکس که پس از سال 2007 تولید شده‌اند نباید دارای لوگو باشند. بیشتر قاب‌های نسخه‌های جدیدتر از فولاد صیقلی ساده هستند.

خود سیم پیچی و حرکات مکانیکی

ساخت ساعت رولکس کیفیت بالایی دارد و اغلب بی بدیل است. حرکت باید یک "رولکس" حک شده روی آن باشد. محل حکاکی روی حرکت رولکس از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. متأسفانه، تا زمانی که ساعت را باز نکنید، نمی‌توانید این را بدانید.

جمع بندی

در خاتمه، خرید ساعت رولکس نیازمند تحقیق دقیق، توجه به جزئیات و شناخت خوب بازار است. با رعایت این نکات می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و ساعتی بخرید که سال ها لذت را برای شما به ارمغان می آورد. گالری ساعت آریانا با ارائه محصولات با کیفیت ساعت مچی توانسته مشتریان خود را از جهات مختلف راضی کند.

463428