کتاب جدید «محمدرضا سرشار» به بازار آمد

کتاب «پشت دیوار شب»، اثر جدید محمدرضا سرشار با ارائه ۱۲ داستان در فضای ادبیات انقلاب از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.
تصویر کتاب جدید «محمدرضا سرشار» به بازار آمد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا سرشار، از نویسندگان شناخته‌شده در حوزه ادبیات انقلاب است که تاکنون آثار متعددی برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال در این فضا نوشته است. کتاب «پشت دیوار شب» از مجموعه‌های داستانی اوست که اخیراً از سوی انتشارات سوره مهر در دسترس علاقه‌مندان به ادبیات انقلاب و دفاع مقدس قرار گرفته است.

کتاب جدید سرشار دربردارنده 12 داستان است که فضای انقلاب و دفاع مقدس را از دید او به عنوان یک نویسنده، ارائه می‌دهد. عنوان کتاب برگرفته از نام یکی از داستان‌های این اثر است. دیگر داستان‌های این مجموعه عبارتند از: همسفران، جاده، یک اسب یک ماجرا، مدرسه، انشاهای فریدون و زلفعلی، چشم حسود بترکه، بوی خوش سلامت، کولی، خداحافظ برادر، پشت دیوار شب، مانداب، و حضور.

سرشار متولد 1332 کازرون است. او که در رشته مهندسس صنایع از دانشگاه علم و صنعت فارغ‌التحصیل شده است، نخستین مجموعه داستانش را در سال 1355 منتشر کرد و تاکنون مسئولیت‌هایس همچون دوره‌هایس از آموزش داستان‌نویسس در اواسط دهه 60 را در حوزه هنری بر عهده داشته است.

از فعالیت‌های او بعد از انقلاب می‌توان به داستان‌نویسی، پژوهش و نقد در زمینه ادبیات کودک و نوجوان و بزرگسالان اشاره کرد. سرشار در کنار فعالیت‌های ادبی و سردبیری نشریات ادبی و هنری کودک و نوجوان، سردبیری برنامه‌های رادیویی را نیز برعهده داشت. او در نظر عموم مردم به عنوان گوینده قصه ظهر جمعه شناخته می‌شود که 24 سال با اجرای او پخش شد و مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته بود.

منبع: تسنیم

418449