جدیدترین قیمت گوشت در بازار/ هر کیلو شقه گوسفندی چند؟

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت کنونی هر کیلو شقه گوسفندی برای مصرف کننده ۲۰۰ هزارتومان و گوشت میش و بره ماده هم با نرخ های کمتری عرضه می شود.
تصویر جدیدترین قیمت گوشت در بازار/ هر کیلو شقه گوسفندی چند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، علی اصغر ملکی افزود: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی با نرخ ۱۷۷ تا ۱۸۳ هزار تومان به مغازه دار و حداکثر ۲۰۰ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود. فروش بالاتر از این نرخ هم گرانفروشی است.

به گفته او، قیمت کنونی هر کیلو گوشت در مقایسه با یک تا ۲ هفته اخیر ناشی از صادرات دام و نزدیک شدن به ایام پایانی سال ۶ تا ۷ هزارتومان افزایش یافته است.

ملکی اضافه کرد: با توجه به افزایش مصرف پروتئین در فصل سرما، ستاد تنظیم بازار با کنترل بر بازار از افزایش قیمت باید جلوگیری کند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت کنونی هر کیلو دام در میادین را ۸۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: آینده بازار دام و گوشت به تقاضا و بودجه مردم بستگی دارد، ازاین رو نمی توان پیش بینی دقیقی در این باره داشت.

بنابر اعلام اتحادیه گوشت گوسفندی، قیمت کنونی شقه بره ماده ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان نسبت به بره نر کمتر است، به همین دلیل بارها به مغازه داران تذکر داده ایم که نوع گوشت بره نر، بره ماده و میش را در بنر یا تابلوی خود ذکر کنند.

417925