به دلیل موضع گیری درباره فوت مهسا امینی

حملات تند عضو مجلس خبرگان به سیدمحمدخاتمی

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان، در حملاتی تند علیه اصلاح طلبان نوشت: چگونه است که از حوادث مربوط به شهدای نیروی انتظامی که به دست هنجارشکنان و دین‌ستیزان‌، مظلومانه به شهادت می‌رسند دلتان به درد نمی‌آید؟
تصویر حملات تند عضو مجلس خبرگان به سیدمحمدخاتمی

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه کیهان اظهارات عضو مجلس خبرگان درباره سیدمحمد خاتمی را منتشر کرده است. در این مطلب آمده است؛

آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری خطاب به خاتمی نوشت: بنده هم از حادثه درگذشت خانم مهسا امینی اندوهگین و متاثر شدم و این مصیبت را به خانواده محترم او تسلیت می‌گویم. ولی از شما که پیش از روشن شدن حقیقت و قبل از مشخص گردیدن قاصر یا مقصر‌، در اقدامی عجولانه آن را «فاجعه ناگوار» دانسته‌اید که تا مغز استخوانتان را سوزانده است می‌پرسم: چرا در ماجرای محمدعلی نجفی که با صراحت تمام‌، همسرش را هدف پنج تیر قرار داد و او را برای همیشه از هستی ساقط نمود‌، نه تنها موضعی نگرفتید‌، بلکه دوستانتان‌، در پی توجیه کار او و جلب رضایت اولیای دم برآمدند؟! آنجا‌، زن حقوق و کرامت نداشت؟!

شما و همفکرانتان (اعم از روزنامه‌نگار‌، وبلاگ‌نویس‌، روشنفکر‌، سلبریتی‌، مدعی مرجعیت و...) یکصدا و هم‌ندا با کفتارهای رسانه‌ای آمریکا‌، انگلیس، اسرائیل‌، عربستان‌، منافقین و... این حادثه را محکوم کردید و فریاد واویلا سر دادید. اما چگونه است که در حادثه جانکاه شهادت خانم شیلر رسولی که از قضا او هم از عزیزان کُرد بود‌، یک کلمه نگفتید و یک جمله ننوشتید؟! /

چرا در روز روشن که به همسر و دختر شهید خادم صادق بی‌حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند‌، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟! چگونه است که از حوادث مربوط به شهدای نیروی انتظامی که به دست هنجارشکنان و دین‌ستیزان‌، مظلومانه به شهادت می‌رسند(هنجارشکنی‌هایی که بی‌تردید بسیاری از آنها ریشه در اباحه‌گری هشت سال دولت شما دارد) دلتان به درد نمی‌آید؟ مگر خانواده و کودکان یتیم این عزیزان بشر و هموطن شما نیستند؟

شما و هم‌حزبی‌هایتان‌، از این که پیش از روشن شدن ماجرا‌، بیانیه محکومیت می‌دهید و خوراک چند ماهه دشمنان ایران و ایرانی را فراهم می‌آورید و برای مردم و نظام زحمت و هزینه درست می‌کنید‌، چه سودی عایدتان می‌شود؟

417398