پزشکیان:

دولت پاسخ دهد چرا گشت ارشاد دوباره راه‌اندازی شد

نماینده تبریز در مجلس درباره چرایی راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد گفت: باید از دولت پرسیده شود که چرا مجدداً گشت ارشاد راه اندازی شد.
تصویر دولت پاسخ دهد چرا گشت ارشاد دوباره راه‌اندازی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان در واکنش به راه‌اندازی مجدد گشت ارشاد گفت: گشت ارشاد برای ارشاد است نه برای گرفتن، جریمه و زندان کردن چیزی که با جریمه کردن و گرفتن و گاهاً هم با برخورد‌هایی که وقتی طرف نخواهد به تذکر گوش کند و در نتیجه به زد و خورد بکشد، صورت بگیرد اسمش ارشاد نیست، بهتر است نام دیگری بر روی آن بگذارند.

او همچنین درباره چرایی راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد افزود: باید از دولت پرسیده شود که چرا مجدداً گشت ارشاد راه اندازی شد.

پزشکیان در واکنش به اینکه شما به عنوان نماینده پیگیری چرایی راه‌اندازی گشت‌های ارشاد نیستید، تصریح کرد: درباره روند پیگیری آن و اساساً آنچه دولت و این‌ها می‌گویند باید کار کرد.

گفتنی است از هفته گذشته ون‌های گشت ارشاد در خیابان‌های تهران مستقر شدند که با توجه به وقوع حادثه مهسا امینی و ناآرامی‌های بعد از آن، استقرار گشت‌های ارشاد واکنش‌های فراوانی در افکار عمومی به همراه داشت.

504524