پخش سریال هولناک‌ترین قاتل آدمخوار

سریال «جفری دامر» روایت داستان هولناک‌ترین قاتل زنجیره‌ای آمریکا که یک دهه مردم این کشور را با ترس مواجه ساخت، از نگاه هیجان‌انگیز «ایوان پیترز» آماده پخش شد.

تصویر پخش سریال هولناک‌ترین قاتل آدمخوار

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از هالیوود ریپورتر، سریال «جفری دامر» روایت داستان هولناک‌ترین قاتل زنجیره‌ای آمریکا که یک دهه مردم این کشور را با ترس مواجه ساخت، از نگاه هیجان‌انگیز «ایوان پیترز» آماده پخش شد.

سریال «هیولا: ماجرای جفری دامر» محصول نتفلیکس است. ایوان پیترز و رایان مورفی از همکاری خود در این پروژه رونمایی کردند.

در سریال محدود نتفلیکس که در ۲۱ سپتامبر اکران می‌شود، مورفی داستان ترسناک قاتل آمریکایی را بازی می‌کند. او در نقش جفری دامر، یکی از بدنام‌ترین قاتلان زنجیره‌ای آمریکا ظاهر می‌شود و نتیجه این فیلم خوش‌ ساخت و بازی این هنرپیشه شناخته شده، دلهره‌آور است.

جفری دامر بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱، به طرز وحشتناکی جان ۱۷ قربانی بی‌گناه را گرفت. با توجه به توضیحات سریال، «هیولا: ماجرای جفری دامر» این فیلم به روایت جنایات این جانی می‌پردازد و حول محور قربانیان و بویژه نژادپرستی سیستماتیک و ضعف و شکست ماموریت‌های پلیس در جلوگیری به موقع از این جنایات که به یکی از بدنام‌ترین قاتلان زنجیره‌ای آمریکا اجازه داد تا به ولگردی و جنایت قتل‌آمیز خود ادامه دهد.

ریچارد جنکینز و مولی رینگوالد نقش پدر جفری، لیونل دامر، و نامادری‌اش، شاری، را ایفا می‌کنند. میشل در نقش مادربزرگ جفری «کاترین دامر» ظاهر می‌شود و نیسی نش در نقش گلندا کلیولند همسایه جفری دامر بازی می‌کند.

جفری لایونل دامر زادهٔ ۲۱ می ۱۹۶۰ - درگذشتهٔ در ۲۸ نوامبر ۱۹۹۴ یک آدم‌کش زنجیره‌ای و مجرم اهل آمریکا بود. والدین او از بنیادگرایان مسیحی بودند و زمانیکه جفری ۱۸ سال داشت پس از سال‌ها درگیری از یکدیگر جدا شدند.

وی اولین قتل خود را در سال ۱۹۷۸ و تنها چند روز پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان مرتکب شد. دامِر پسری ۱۹ ساله به نام استیون هیکز را به خانه خویش دعوت کرد، ولی سرانجام او را کشت زیرا نمی‌خواست استیون از پیشش برود.

جفری بعدها در دانشگاه اوهایو حضور پیدا کرد اما بعد از ۲ ترم اخراج شد. سپس به ارتش آمریکا ملحق شد، اما پس از ۲ سال به علت نوشیدن بی‌رویه الکل از ارتش نیز اخراج شد. او بعد از این واقعه، به میامی بیچ فلوریدا رفت زیرا نمی‌توانست با والدینش رو به رو شود و از سرما نیز خسته بود.

وی مابین ژوئن ۱۹۷۸ تا ۱۹ ژوئیه ۱۹۹۱، ۱۷ مردی را به نحو فجیعی سلاخی کرد. او همچنین علاقه زیادی به آدمخواری داشت زیرا باور داشت که با خوردن گوشت قربانیانش آنها دوباره در درون وی زنده خواهند شد.

دامِر سرانجام در ۲۲ ژوئیه سال ۱۹۹۱، درحالیکه مرد دیگری را فریب داده بود دستگیر شد. در حین تلاش برای قتل، این فرد توانست فرار کند و خود را به پلیس برساند.

قصاب میلواکی که سرانجام به حبس ابد محکوم شده بود، در ۲۸ نوامبر سال ۱۹۹۴ به دست یک هم سلولی به قتل رسید.

417090