این خودروها سهمیه اضافه بنزین می گیرند!

وزارت نفت اعلام کرد که مازاد بر سهمیه ماه جاری، ۳۵۰۰ اتوبوس بین شهری ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ لیتر سهمیه اضافه دریافت می‌کنند که این مقدار تا شب گذشته به کارت سوخت آنها شارژ شده است.
تصویر این خودروها سهمیه اضافه بنزین می گیرند!

به گزارش سایت خبری پرسون، وزارت نفت اعلام کرد که همسو با تداوم خدمت‌رسانی به زوار اربعین، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مناطق مرزی کشور با عراق در مجموع ۱۴ دستگاه جایگاه سیار بنزین نصب کرده یا در حال بهره‌برداری است (۲ دستگاه در مرز خسروی، ۵ دستگاه در مرز مهران، ۲ دستگاه در اهواز، ۲ دستگاه در شلمچه، یک دستگاه در خرمشهر، یک دستگاه در مرز تمرچین و یک دستگاه در مرز باشماق) که سوخت اتوبوس‌های شرکت واحد که در مسیر ۲۰ کیلومتری زائران را به نقطه صفر مرزی می‌رسانند از این جایگاه‌ها تامین می‌شود.

از سویی افزون بر تامین بنزین جایگاه‌ها در مناطق مرزی غرب کشور، ذخیره‌سازی بنزین در انبارهای مناطق اشاره‌شده هم انجام گرفته است و در عین حال مازاد بر سهمیه ماه جاری، ۳۵۰۰ اتوبوس بین شهری ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ لیتر سهمیه اضافه دریافت می‌کنند که این مقدار تا شب گذشته به کارت سوخت آنها شارژ شده است.

همچنین بر اساس اعلام وزارت نفت، برای رفاه حال زائران حسینی در ایام اربعین در خاک عراق و به‌منظور جابه‌جایی زائران در آنسوی مرز هم سوخت کافی در نظر گرفته و تحویل شده است.

415565