رشد 88 درصدی تسهیلات اعطایی شعبه کاشان بانک توسعه صادرات در دولت سیزدهم

رئیس شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران عنوان کرد: این شعبه با اعطای 8 هزار و 470 میلیارد ریال تسهیلات طی یکسال اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با تسهیلاتی بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد ریال به رشد 88 درصدی دست یافته است.
تصویر رشد 88 درصدی تسهیلات اعطایی شعبه کاشان بانک توسعه صادرات در دولت سیزدهم

به گزارش سایت خبری پرسون، "ابوالفضل سلمان" با اشاره به رشد 825 درصدی مانده تسهیلات شعبه کاشان، گفت: مانده تسهیلات شعبه تا پایان مردادماه سال جاری، معادل 7 هزار و 340 میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با مانده تسهیلات شعبه در مدت مشابه سال قبل با رقمی معادل 796 میلیارد ریال، این رشد چشمگیر است.

سلمان یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» طی یکسال اخیر پنج طرح اشتغالزا توسط شعبه بانک توسعه صادرات ایران در شهرکاشان، تامین مالی شده است.

رئیس شعبه کاشان افزود: با توجه به ظرفیت های شهرکاشان در حوزه تولید فرش ماشینی، عمده طرح های تامین مالی شده در حوزه واردات ماشین آلات ریسندگی و تجهیزات خط تولید کارخانجات فرش را شامل می شود.

وی یادآور شد: پس از میلگرد، فرش صدرنشین محصولات صادراتی کاشان است و ارمنستان، ازبکستان، اسپانیا، استرالیا، افغانستان، آلمان، امارات، اندونزی، انگلستان، ایتالیا، بحرین، بلاروس، برزیل، پاکستان، ترکیه، ترکمنستان، چین، روسیه، سنگاپور، سوریه، عمان، عراق، قطر، قزاقستان، کویت، گرجستان، لبنان، مالزی، هندوستان، ویتنام، کنیا، کانادا، قطر، صربستان و آمریکا از جمله کشورهای مقصد صادراتی کاشان به شمار می روند.

سلمان، ظرفیت های شهرکاشان را در حوزه های صنعتی قابل تامل توصیف کرد و گفت: در راستای حمایت از صنایع صادرات محور، بانک توسعه صادرات ایران نگاه ویژه ای به صنایع لوازم خانگی در کاشان دارد.

414782