افتتاح ۴۲ طرح آموزشی در آذربایجان شرقی

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در گرامیداشت هفته دولت ۴۲ طرح آموزشی با ۱۴۶ کلاس درس در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
تصویر افتتاح ۴۲ طرح آموزشی در آذربایجان شرقی

به گزارش پرسون، علیرضا صیادی در مراسم افتتاح این طرح‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس و با محوریت افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهید فتحی وند روستای قاپلوق شهرستان مرند برگزار شد گفت: این مدارس با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز، اداره کل نوسازی مدارس استان و اداره کل آموزش و پرورش استان احداث شده‌اند.

صیادی افزود: افتخار جامعه فرهنگیان این است که شهدای شاخص این هفته از متن آموزش و پرورش هستند و امیدواریم رفتار و منش شهدا را الگو قرار داده و در مسیر آنها حرکت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی در اقصی نقاط کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه رهبری و مسؤولان آموزش و پرورش بوده است، افزود: در همین راستا مهم‌ترین موضوع در حال حاضر جهاد تبیین است تا کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای عموم مردم تبیین شود.

صیادی با اشاره به این که ملت پشتیبان دولت خدمتگزار است تا عدالت آموزشی را به بهترین شکل پیاده کند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سایه تعلیم و تربیت جوانان انقلابی خود به نتایج ارزنده‌ای دست یافته است و تبیین این افتخارات و توفیقات بعد از انقلاب در هر زمان و مکان واجب است.

وی با تاکید بر اینکه دور بودن ملت از دانایی، توانایی را از بین می‌برد، تمرکز بر دانایی برای رسیدن به نتایج مطلوب فرهنگی و علمی را خواستار شد.

413039