تندیس رضایتمندی مشتری برای بیمه آسماری

تندیس نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری (صدای مشتری) ۱۴۰۱ به لطف اله نکویی مدیرعامل شرکت بیمه آسماری اعطا شد.
تصویر تندیس رضایتمندی مشتری برای بیمه آسماری

به گزارش سایت خبری پرسون، این اجلاس که با رویکرد تکنیک های جهانی، تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان، مسئولیت اجتماعی شرکتی و رضایتمندی مشتریان، رعایت حقوق مصرف‌کننده در شرایط بحرانی، تأکید بر بهبود استانداردسازی و خدمات باکیفیت در شرایط کرونا، استفاده از فناوری‌های به‌روز ارتباط‌ جمعی در جهت جذب و حفظ مشتری و توانمندی واحد صدای مشتری برگزار شد، بیمه آسماری را به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه معرفی کرد.
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری بیست و سوم مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور شرکت‌های بزرگ دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

413007

سازمان آگهی های پرسون